Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • Pierr Kardán: Igazi magyaros szendvicskrém: 25 dkg pacalpörköltből kiszedett pacalcsíkokat késes aprítóban 1 kis fej apróra vágott lilahagymával és 1 cső vékony szeletekre vágott erőspaprikával össze kell dolgozn... (2021.02.16. 11:20) Isteni Szendvicskrém Receptek
  • : Olaj, vegeta, majonéz, mustár, sonka, tejföl, töpörtyű, sajtkrém, májkrém, vaj, tömlős sajt, margarin-ezek 3/4-e ugyanolyan ipari szemét hivatalosan, mint mondjuk a pizza-cola felállás. A zeller íz... (2021.02.16. 09:40) Isteni Szendvicskrém Receptek
  • Mikrobi: Csípős-savanyú halkrém 1 doboz olajos hal (az olaj csak módjával menjen bele) 1 evőkanál margarin 1 evőkanál magos dijoni mustár 1 kiskanál aji limon almaecetben fél fej lilahagyma bors oregánó A h... (2021.02.16. 09:40) Isteni Szendvicskrém Receptek
  • Mad Marx: Szuper! Köszi, bearanyoztátok a napomat, rég nevettem ilyen jót. (2020.11.18. 09:06) Gluténmentes,spirulinás sütemény recept
  • pont-te: Sziasztok! Nekem az összes felmenő rokonomnak kieatek a fogai. (2020.10.14. 11:40) A gyerekkori antibiotikumok hatása a fogak színére
  • Utolsó 20

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

A fehérje a zsírok legfőbb ellensége 

A fehérje-diéta napjaink egyik legnépszerűbb fogyókúrás módszere, ami nem csoda, hisz egyszerű, gyors és valóban hatékony. 

feherje_dieta.jpg

"A fehérje fokozza a fogyasztó hormonok működését. A titok tehát: sok fehérje és C-vitamin, minimális szénhidrát."

 

Ha egy átlagos fogyókúra során keveset eszünk, előbb-utóbb kimerülnek tápanyagtartalékaink, kórosan fáradttá válhatunk, legyengülhet az immunrendszer, és ami különösen bosszantó, a zsírpárnák helyett az izomtömeg kezd leépülni. A fehérje-diéta esetében ez nem következik be, mert a megfelelő mennyiségű fehérjebevitel arra ösztönzi testünket, hogy maximalizálja a zsírégetést, és onnan próbáljon meg energiát szerezni, ahol a felesleges túlsúly van.

A minőségi fehérjében gazdag táplálkozás emellett felgyorsítja a kalóriaégetést, segít regenerálódni szervezetednek, megerősíti immunrendszert.  A fogyókúrázók számára a  a fehérje dús ételek legfontosabb tulajdonsága, hogy növelik a jóllakottság érzését és ezzel az evéskényszert is csökkentik.

A fehérje – mint ahogy a protein szó jelentése is bizonyítja – elsődleges fontosságú a szervezeted számára, azonban ezt sem kell túlzásba vinni.

A fehérje-diéta alapja a csökkentett szénhidrát- és zsírmennyiség, illetve a napi fehérjebevitel fokozása például tejtermékekkel, sajttal, illetve sovány húsok fogyasztásával. A diéta hatékonyságát segíti elő az is, hogy a legtöbb fehérjében gazdag ételnek nagyon alacsony a szénhidrát- és a telített zsírsav tartalma. 

 

Szereted a húst és a látványos fogyást?

 

Legújabb kutatások szerint a kalóriaszegény fehérje-diéta (leginkább ha tejtermékekből áll) alacsony szénhidrát bevitel és rendszeres napi testmozgás mellet jelentős pozitív hatást gyakorol a túlsúlyos fiatal nők csontegészségére.

A Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism online tanulmánya alapján az olyan nagytömegű csontépítő tápanyagok, mint a kalcium, D-vitamin és a tejalapú fehérjében gazdag táplálkozás következtében különös javulást találtak a  csontok egészségi állapotában.

A 16 hetes kísérletben, három csoportban vizsgálták  a túlsúlyos és elhízott, de egyébként egészséges, menopauza előtti nőket. Alacsony, közepes vagy nagy mennyiségű tejtermékek étrendbe helyezését párosították magasabb vagy alacsonyabb mennyiségű fehérje és szénhidrát fogyasztással.  A csoportoknak tejipari élelmiszerek biztosították a kalcium és a D-vitamin bevitelt. A kísérletben résztvevő nők a hét minden napján aerob testmozgást is végeztek valamint hetente kétszer súlyemelést végeztek.

"Az eredményeink azt mutatják, hogy a tejtermékek fehérje forrása fontos, hogy elkerüljük a fogyókúrázás okozta csontkárosodásokat," mondta Andrea Josse, a tanulmány szerzője.

A fogyókúrák alatt fontos a csontok állapotának karbantartása és ezzel egyidejűleg a későbbi csontritkulás esélyének csökkentése.

Forrás: McMaster University [2011, november 30]

 

Hatékony fogyókúra tabletták, zsírégető szerek, klikk ide >>

A GI Étrend neked is segíthet alakod megőrzésében!
 

 GI-diéta étrend itt :

 

Fontos!
A fehérje-diéta egy hétig tartható. A kúrát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. A kúra során naponta minimum 2 liter szénsavmentes ásványvíz vagy gyógytea elfogyasztása ajánlott. Mielőtt elkezdenéd a fehérje-diétát kérd ki háziorvosod véleményét!

Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!

Címkék: fogyókúra diéta fogyás zsírégetés egészséges táplálkozás diéta fogyás fehérje-diéta fehérje fogyókúra

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr234767017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Google
süti beállítások módosítása