Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • Pierr Kardán: Igazi magyaros szendvicskrém: 25 dkg pacalpörköltből kiszedett pacalcsíkokat késes aprítóban 1 kis fej apróra vágott lilahagymával és 1 cső vékony szeletekre vágott erőspaprikával össze kell dolgozn... (2021.02.16. 11:20) Isteni Szendvicskrém Receptek
  • : Olaj, vegeta, majonéz, mustár, sonka, tejföl, töpörtyű, sajtkrém, májkrém, vaj, tömlős sajt, margarin-ezek 3/4-e ugyanolyan ipari szemét hivatalosan, mint mondjuk a pizza-cola felállás. A zeller íz... (2021.02.16. 09:40) Isteni Szendvicskrém Receptek
  • Mikrobi: Csípős-savanyú halkrém 1 doboz olajos hal (az olaj csak módjával menjen bele) 1 evőkanál margarin 1 evőkanál magos dijoni mustár 1 kiskanál aji limon almaecetben fél fej lilahagyma bors oregánó A h... (2021.02.16. 09:40) Isteni Szendvicskrém Receptek
  • Mad Marx: Szuper! Köszi, bearanyoztátok a napomat, rég nevettem ilyen jót. (2020.11.18. 09:06) Gluténmentes,spirulinás sütemény recept
  • pont-te: Sziasztok! Nekem az összes felmenő rokonomnak kieatek a fogai. (2020.10.14. 11:40) A gyerekkori antibiotikumok hatása a fogak színére
  • Utolsó 20

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

antioxidansban gazdag etelek-001.jpg

Az antioxidánsok olyan kémiai vegyületek, amik segítik a szervezet természetes méregtelenítő folyamatát, elpusztítják a rákot okozó szabad gyököket ésfokozzák az immunrendszer működését.

Az antioxidánsok, mint a karotinoidok, flavonoidok, melatonin, vitaminok ( A, C, E), fitokemikáliák (béta-karotin és a likopin) és az ásványi anyagok, mint a szelén és a cink segítik átkonvertálni  a szervezetben lévő szabad gyököket salakanyagokká, amik így kiválasztódnak a székleten és a vizeleten keresztül.

Milyen ételek tartalmazzák a legtöbb antioxidánst?

Az antioxidánsokhoz a különböző gyümölcsök és zöldségek, mint a sárgarépa, az édesburgonya, avokádó, gránátalma , szőlő, kivi paprika és a bab természetes módon hozzájuthatunk.

 Az antioxidánsokban gazdag ételek, nem csak tisztítják a testet a méreganyagoktól és a szabad gyököktől, hanem segítenek a természetesen hibátlan ragyogó bőr elérésében.

Méregtelenítő és bőrtisztító  hatásuk mellett az antioxidánsban gazdag ételek más egészségügyi előnyöket is (megelőzni a sejtkárosodást, segít megelőzni a 2. típusú cukorbetegséget, a rákosodást és a szívbetegségeket).

Antioxidánsokban gazdag zöldségek és gyümölcsök

 

Kelkáposzta

Ez a zöld leveles zöldség gazdag forrása a polifenol flavonoidnek ( antioxidáns ). Ez az rákellenes hatású és megakadályozza kardiovaszkuláris betegségeket is. 

Spenót

Egy másik antioxidánsban gazdag zöldség a spenót . A lutein , zeaxantin (antioxidánsok) Védik az agyat a neurodegeneratív betegségektől, mint például az Alzheimer -kór.

Almasaláta dióval és spenóttal - Testünk-Egészségünk-Diéta

Kelbimbó

Amellett, hogy a kelbimbó gazdag forrása a fitokemikáliáknak, szintén gazdag élelmi rostokban, vitaminokban és ásványi anyagokban.

Cékla

Ez a keresztes virágú zöldség gazdag forrása a vitaminoknak, fehérjéknek és ásványi anyagoknak. A cékla fokozza a vérkeringést a szervezetben, segít a vérképzésben.  

Csodaital recept - Miracle Drink (alma+cékla+sárgarépa ital) rák ellen 

A céklát használják fáradtság ellen, hólyagpanaszokra, keringési rendellenességekre, a klimax tüneteinek enyhítésére, májpanaszok kezelésére, menstruációs zavarokra, a nyirokrendszer zavarainak kezelésére, szempanaszokra - mint például a szemfáradás vagy szürke-hályog -, szív-, és vérnyomás rendellenességeinek kezelésére, valamint vesepanaszokra egyaránt.

Vérképző Vámpír Juice - Cékla vérnaranccsal

Brokkoli

Mint más zöldségek , brokkoli is gazdag forrása is az antioxidánsoknak, olyan növényi tápanyagokat tartalmaz, ami méregteleníti a testet , és segít a betegségek elleni küzdelemben.

Öregedés,- és betegségmegelőző szulforafán – Sulforaphane

Fokhagyma

Mindannyian tisztában vagyunk a nyers fokhagyma antibiotikus tulajdonságaival. Emellett a fokhagyma gazdag antioxidánsokban is, mint az A, B és C , szelén , vas, cink , stb., csökkenti a magas vérnyomást , és csökkenti a rossz koleszterin szintet is.

A Fokhagyma, Fokhagyma hatásai, Fokhagyma tinktúra recept

Kaliforniai paprika

A kaliforniai paprika gazdag forrása a C-vitaminnak és a karotinoidoknak (antioxidánsok). Mind a piros és sárga kaliforniai paprika egészséges és tápláló.

Bab

Szinte minden típusú bab, (fekete, vörös) gazdag antioxidánsokban, amely megtisztítja a szervezetet és méregtelenít is.

Top 5 egészséges étel

Bogyós gyümölcsök

A bogyós gyümölcsök, mint a szamóca, meggy, áfonya, szeder és málna gazdagok fehérjékben, vitaminokban és más antioxidánsokban. Ők nem csak a zsírégetésben segítenek,  de méregtelenítenek is.

Fogyás eper diétával

Alma

"Naponta egy alma az orvost távol tartja." Az alma - tápanyagok flavonoidok és polifenolok ( antioxidánsok) gazdag növény, megvédi a szervezetet a szabad gyökök által okozott károktól.

7 NAPOS ALMA DIÉTA ÉTREND GOGYJ LE ALMÁVAL

Alma-diéta és Alma-diéta étrend 7 napra

Avokádó

Az avokádó gazdag vitamin, C-és E méregteleníti a szervezetet és csökkenti a szabad gyökök is a szervezetben.

Avokádó hatása – 10 ok, amiért naponta egyél 1 avokádót

Avokádó krémleves

Gránátalma

Nemcsak finom, de a gránátalma mag gazdag antioxidánsokban is.

Gránátalma a szupergyümölcs

Paradicsom

A paradicsom a betegségek ellen küzdő likopin leggazdagabb forrása ( antioxidáns ). Szintén Paradicsom segíti a fogyást , mert meggátolja a zsírlerakódás a szervezetben.

Paradicsom: a rák megelőzésére

Kivi

Mint a többi C-vitamin gazdag ételek, kivi gazdag antioxidánsokban , amelyek szintén eltávolítja a szabad gyököket a szervezetből.

Méregtelenítés, salaktalanítás kivivel

 

 

Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!

Címkék: antioxidánsok Antioxidáns

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr55833534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Google
süti beállítások módosítása