Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • Pierr Kardán: Igazi magyaros szendvicskrém: 25 dkg pacalpörköltből kiszedett pacalcsíkokat késes aprítóban 1 kis fej apróra vágott lilahagymával és 1 cső vékony szeletekre vágott erőspaprikával össze kell dolgozn... (2021.02.16. 11:20) Isteni Szendvicskrém Receptek
  • : Olaj, vegeta, majonéz, mustár, sonka, tejföl, töpörtyű, sajtkrém, májkrém, vaj, tömlős sajt, margarin-ezek 3/4-e ugyanolyan ipari szemét hivatalosan, mint mondjuk a pizza-cola felállás. A zeller íz... (2021.02.16. 09:40) Isteni Szendvicskrém Receptek
  • Mikrobi: Csípős-savanyú halkrém 1 doboz olajos hal (az olaj csak módjával menjen bele) 1 evőkanál margarin 1 evőkanál magos dijoni mustár 1 kiskanál aji limon almaecetben fél fej lilahagyma bors oregánó A h... (2021.02.16. 09:40) Isteni Szendvicskrém Receptek
  • Mad Marx: Szuper! Köszi, bearanyoztátok a napomat, rég nevettem ilyen jót. (2020.11.18. 09:06) Gluténmentes,spirulinás sütemény recept
  • pont-te: Sziasztok! Nekem az összes felmenő rokonomnak kieatek a fogai. (2020.10.14. 11:40) A gyerekkori antibiotikumok hatása a fogak színére
  • Utolsó 20

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

 

bicikli_edzes_600x.jpgfriendsofmonmouth.us

 

Mozgás = egészség

 

Igen, nekem is egyik kedvencem a kerékpározás

 

(Sok más mellett, mint a görkorcsolyázás, a túrázás, az úszás a futás, a zumba és a legújabb kedvencem a gymstick  :o)

biciklizes.jpg
 

Lényege a mozgásnak, hogy valami olyasmit tegyünk, ami örömmel tölt el, és amitől újra energikusabbnak érezhetjük magunkat, amitől új erőre kaphatunk, feltőltődünk.

Amellett, hogy formában tartjuk és jól érezzük magunkat, a rendszeres mozgásnak hosszútávon is jó hatása van a szervezetunkre:

A rendszeres mozgás előnyei:

Egészségügyi kutatások bizonyították, hogy azok az emberek, akik rendszeres fizikai aktivitás végeznek azoknál:

 * Akár 35%-kal alacsonyabb a szívkoszorúér-betegség és az agyvérzés kockázata

* Akár 50%-kal alacsonyabb kockázata 2 típusú diabetesnek

* Legalább 20%-kal alacsonyabb a mellrák kialakulásának kockázata

* Akár 83%-os kisebb kockázat az ízületi betegségeknek

* Akár 68%-os alsó csípőtáji csonttörés kockázata

* Akár 30%-kal alacsonyabb a depresszió kialakulásának kockázata

* Akár 30%-kal alacsonyabb kockázata az elmebajnak

Persze, mindemellett a minden fogyókúránál elengedhetetlen a rendszeres testedzés, a zsírégetés. 

Rendszeresen végezz gyakorlatokat akár mindennap, és már egy hónapon belül észre fogod venni a változást. Könnyebb lesz a tested, könnyebb lesz minden mozdulatod, fittebb, rugalmasabb, életvidámabb leszel.

 

>>   Ha egy rozmár képes rá, te is meg tudod csinálni!   <<

rozmar torna-001.jpg

A gyakorlatok akkor hatékonyak, ha nem hagyod abba, amikor érzed azt a bizonyos égető érzést az izmaidban. Ilyenkor javasolt még egy-két percig végezni a gyakorlatokat ugyanarra az izomcsoportra. 

 

 

Izom növelés, 7 izomsorvasztó táplálkozási hiba

 

Fontos!

Ugyanakkor ne vigyél semmit túlzásba, vedd figyelembe egyéni terhelhetőséged határait, és figyelj azokra az izmokra, amelyekkel éppen dolgozol.

Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!

Címkék: egészség kerékpár zsírégetés energia erő torna mozgás biciklizés Kerékpározás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr234730154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Google
süti beállítások módosítása