Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • Pierr Kardán: Igazi magyaros szendvicskrém: 25 dkg pacalpörköltből kiszedett pacalcsíkokat késes aprítóban 1 kis fej apróra vágott lilahagymával és 1 cső vékony szeletekre vágott erőspaprikával össze kell dolgozn... (2021.02.16. 11:20) Isteni Szendvicskrém Receptek
  • : Olaj, vegeta, majonéz, mustár, sonka, tejföl, töpörtyű, sajtkrém, májkrém, vaj, tömlős sajt, margarin-ezek 3/4-e ugyanolyan ipari szemét hivatalosan, mint mondjuk a pizza-cola felállás. A zeller íz... (2021.02.16. 09:40) Isteni Szendvicskrém Receptek
  • Mikrobi: Csípős-savanyú halkrém 1 doboz olajos hal (az olaj csak módjával menjen bele) 1 evőkanál margarin 1 evőkanál magos dijoni mustár 1 kiskanál aji limon almaecetben fél fej lilahagyma bors oregánó A h... (2021.02.16. 09:40) Isteni Szendvicskrém Receptek
  • Mad Marx: Szuper! Köszi, bearanyoztátok a napomat, rég nevettem ilyen jót. (2020.11.18. 09:06) Gluténmentes,spirulinás sütemény recept
  • pont-te: Sziasztok! Nekem az összes felmenő rokonomnak kieatek a fogai. (2020.10.14. 11:40) A gyerekkori antibiotikumok hatása a fogak színére
  • Utolsó 20

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

testunk.e-goes.com-fogyokura-alatt.jpg

Zsírégető élelmiszerek

Azt már tudjuk, hogy bizonyos élelmiszerek segítenek  a zsírégető folyamatok beindításában. De mi a helyzet a zsírokkal?

Mit tud az omega-3 zsírsav?

Ma már az ételek mellett az omega-3 zsírsav is bizonyította zsírégető hatását.

Sokan a zsírok teljes megvonásával kezdik a diétát, ami nagy hiba, hiszen a szervezetünknek szüksége van zsírokra. Sőt a jó minőségű zsírsavak felgyorsíthatják a fogyást. Igaz a rossz minőségű zsírok vagy telített zsírok, melyek nagyobb arányban találhatóak az állati eredetű táplálékban,  bizonyítottan hozzájárulnak a szív-ér rendszeri betegségek kialakulásához. Ilyen például a szalonna.

Mik a jó minőségű zsírok, mi az a telítetlen zsírsav?


Az egyszeresen és többszörösen telítetlen zsírsavak, melyek szobahőmérsékleten folyékonyak, és elsősorban a növényi olajokban találhatóak meg.  A többszörösen telítetlen zsírsavak a sejt legfontosabb alkotóelemei. Idetartoznak az omega-6, és omega-3 zsírsavak, melyeket összefoglaló néven esszenciális zsírsavaknak nevezünk.

Ezeket a szerveztetünk nem képes előállítani de fontosak, mert hozzájárulnak olyan hormonszerű, vegyi hírvivőanyag termelődéséhez, melynek gyulladáscsökkentő, vérzés gátló hatása van, valamint fontos szerepük van még a sejthártyák felépítésében, és a zsírok szervezeten belüli szállításában is.

A többszörösen telítetlen zsírsavak befolyásolják a vérkeringést, a bőr állagát, az immunrendszert és számos anyagcsere-folyamatot is. Az omega-3 zsírsav továbbá hozzájárul a vér koleszterinszintjének szabályozásához, fogyasztásával csökken a szívbetegségek kockázata.

Miben van omega 3 zsírsav?

Omega-3 források

Az omega-3 zsírsav megtalálható a halakban, a kemény héjú gyümölcsökben, és a len-, szója-, repceolajban.  Az omega-6 fő forrása az olíva-, és napraforgó olaj.

 

Az olívaolaj fogyasztása csökkenteni az agyvérzés kockázatát

 

Omega-3 zsírsav elősegíti a fogyást

A jó zsírok fogyasztása egyenesen létfontosságú ahhoz, hogy véglegesen megszabaduljunk a felesleges kilóktól!

Ahhoz, hogy a felesleges kilóktól meg tudjunk szabadulni a szervezetünknek egyszerűen szüksége van zsírra, mint az egyik legfontosabb energiaforrásra. A telítettlen zsírsav a zsírban oldódó vitaminok (A-vitamin, D-vitamin E-vitamin, K-vitamin) raktározásához is szükséges. 

Ezért van az, hogy bár magas a kalória tartalmuk, az omega-3 telítetlen zsírsavak mégis hozzájárulnak a testzsírok fokozott égetéséhez. A halolaj fogyasztása fizikai aktivitással összekötve nagyobb súlyvesztést eredményez, mint önmagában csak a fizikai aktivitás. 

Javasolt az Omega-3 kapszulákat étkezés előtt fél órával bevenni, illetve hetente háromszor minden étkezés előtt kb. 10 dkg lazac vagy pisztráng fogyasztása 6 szem dióval.  Ez a táplálkozás kiegészítés a kolecisztokinin hormont felszabadításával csökkenti az étvágyat. 

Fogyókúra tippek>>

forrás>

Fogyókúra kiegészítők>>

Címkék: fogyókúra fogyás zsírégetés fogyni zsírsav fogyókúra tippek diéta étrend fogyókúra étrend diéta fogyás telítetlen zsírsav

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr634508910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Google
süti beállítások módosítása