Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • habanera: Szerintem valamit a mennyiségeknél elírtál, mert 2 liter vízhez 12,5 dl folyékony édesítő egy kicsit túlzásnak tűnik. A 100 g citromsav is túl soknak látszik. Légy kedves, nézd át még egyszer. (2018.06.21. 21:34) Diétás bodzaszörp recept
  • élhetetlen: Tavaly télen volt, hogy nagyon sok spenótot kaptam, és bár nagyon szeretem főzeléknek is, de már sok volt. Aztán jött a spenótos palacsinta. A spenót püré a tésztába. Nem lett ilyen szép, mint a cék... (2018.06.21. 21:34) Palacsinta céklás, narancsos-sütőtökös, + 1 fánk
  • patócs sándorné: érdeklődni szeretnék hogy a tojás diétánál az esti fekete kávé fogyasztás helyet lehet mást vagy el lehet hagyni,én ha kávét iszok akár már du. 3-4 után már nem alszom éjjel előre is köszönöm válasz... (2018.02.02. 07:48) Tojás-diéta 2 hét alatt mínusz 7 kg!
  • Andrass9: "A fejjel lefelé állított üvegekben a lekvár lefolyik a fedélig, így kiszorítja az üvegben maradt levegőt." Ez úgy, ahogy van butaság - akkor már a lekvár is ki kéne, hogy menjen az üvegből :). A l... (2017.08.16. 11:27) Lekvár tartósítószer nélkül, és dunszt nélkül, avagy miért kell fejre állítani az üvegeket?
  • gwendeee: Ratatouille-t már csináltam többször, nagyon fini :) Mostanában a "shakshouka"-t olvastam több helyen, szerintem ez lesz a következő kísérlet :D Vagy a "Sütőben sült lecsós tükörtojás", nagyon jól n... (2017.08.16. 11:27) Lecsó cukkinivel, a tuti Ratatouille / ratatuj recept
  • Utolsó 20

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

Julia Roberts a GI diétát választotta a fogyáshoz. Persze ez az ő esetében ez a diéta inkább alak megőrzést jelenti, hisz Juliának nem voltak súlyproblémái.

testunk.e-goes.com-fogyokura-Julia-Roberts-GI-dieta.jpg

A GI diéta más diétákkal ellentétben széles skálájú ételek fogyasztását engedi meg, a fehérjék mellett ehetünk fehérjéket, sőt szénhidrátot és zsírt is.

A különbség  az alacsony Glikémiás Indexű ételek fogyasztásában rejlik.

 

Az alacsony GI értékű ételek lassabban égetik el az energiát, ezáltal hosszabb telítettség érzetet keltenek. Itt nem feltétlenül a kalóriák számlálásán van a hangsúly, és nem kell azon aggódnod, hogy visszahízol.

Bár a GI diétával akár havi 4-5 kg-t is lehet fogyni, ennek a diétának a célja a lassú fogyás, amivel a GI diéta lehetővé teszi a hosszú távú súlykontrollt.

Mi a Glikémiás Index?

 

GI-Diéta étrend részletes leírással itt >>

A Glikémiás Index valójában egy viszonyszám, ami azt mutatja, hogy a bizonyos ételek milyen gyorsan bomlanak le a szervezetünkben vagy emelik meg a vér cukorszintjét. A skála 0-100-ig mozog.

Minél alacsonyabb egy étel GI értéke, annál tovább tart a lebontása, és egyenletesebb  a vér cukorszintje.

A magas GI értékű ételek hamarabb lebomlanak illetve gyorsabban szabadítják fel a cukrot a szervezetnek. A hirtelen cukorszint emelkedéssel együtt az inzulin szintet is megnő. Mivel ezek a magas GI értékű ételek gyorsan felszívódnak hatásuk nem tartós, és a vércukor szint is gyorsan visszaesik. Ez okozza az éhségérzetet, és vezethet az elhízáshoz.

A GI (Glikémiás Index) Diétáról tudnunk kell, hogy más hírességek is használják, mint Sharon Stone és Kylie Minogue.

A GI diéta más diétákkal ellentétben széles skálájú ételek fogyasztását engedi meg, a fehérjék mellett ehetünk fehérjéket, sőt szénhidrátot és zsírt is.

A különbség  az alacsony Glikémiás Indexű ételek fogyasztásában rejlik. Az alacsony GI értékű ételek lassabban égetik el az energiát, ezáltal hosszabb telítettség érzetet keltenek. Itt nem feltétlenül a kalóriák számlálásán van a hangsúly, és nem kell azon aggódnod, hogy visszahízol.

 

Kalória Kalkulátor – Számold ki, mennyi energiára van szükséged! 

 

Bár a GI diétával akár havi 4-5 kg-t is lehet fogyni, ennek a diétának a célja a lassú fogyás. Így teszi lehetővé a GI diéta a hosszú távú súlykontrollt.

A Glikémiás Index valójában egy viszonyszám, ami azt mutatja, hogy a bizonyos ételek milyen gyorsan bomlanak le a szervezetünkben vagy emelik meg a vér cukortartalmát. A skála 0-100-ig mozog.

Minél alacsonyabb egy étel GI értéke, annál tovább tart a lebontása, és egyenletesebb  a vér cukorszintje.

A magas GI értékű ételek hamarabb lebomlanak illetve gyorsabban szabadítják fel a cukrot a szervezetnek. A hirtelen cukorszint emelkedéssel együtt az inzulin szintet is megnő. Mivel ezek a magas GI értékű ételek gyorsan felszívódnak hatásuk nem tartós, és a vércukor szint is gyorsan visszaesik. Ez okozza az éhségérzetet, és vezethet az elhízáshoz.

A GI (Glikémiás Index) Diétáról tudnunk kell, hogy más hírességek is használják, mint Sharon Stone és Kylie Minogue.

GI-Diéta étrend részletes leírással itt >>

Vajon neked érdemes kipróbálnod a GI diétát?

Az alacsony Glikémiás indexű ételek fogyasztása egy jó stratégia, ha úgy szeretnél fogyni, hogy közben a jó formában tartod magad. A hirtelen inzulinszint emelkedés elkerülésével az éhségérzet sem kínoz, de fontos, hogy Julia Roberts-hez hasonlóan kiegyensúlyozottan táplálkozz. Egyél elegendő fehérjét, zöldséget és gyümölcsöt és kevés zsiradékot is egyél.

Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!

Címkék: glikémiás GI diéta Glikémiás index Glikémiás diéta Glikémiás index diéta GI

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr954960547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Google