Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

_kettlebell.jpg

A kettlebell egyre népszerűbb a sport.

A kettlebell edzés végezhető csoportosan vagy magányosan, edzőteremben vagy otthon. A kettlebell növeli az általános fizikai erőnlétet, feszesít, szálkásít, formáz!

 

A Kettlebell gyakorlatok több kalóriát égetnek, mint a futás.

 

A kettlebell a crossfit gyakorlatok egyik leghatékonyabb eszköze, a makacs zsírszövetek leghatékonyabb ellenszere.

A kettlebell súlyok használata önmagában is elég ahhoz, hogy teljesen leégessük magunkról a felesleges zsírt és brutális izomzatot szedjünk fel. Ahogy erősödünk, mindig egyre nehezebb súlyokat kell beszerezni, de megéri, mert az eredmény gyors és látványos.

A Kettlebell tulajdonképpen csak egy súlyzó fogantyúval! Mégis miben olyan más?

 

Kettlebellel ugyanolyan gyakorlatok is végezhetőek, mint egy kézi súllyal, de ez fordítva nem mondható el!

Egyes kettlebell gyakorlatok a normál súlyokkal nem (vagy kevésbé) kivitelezhetőek. A kettlebelles edzés ötvözi a kardió és a súlyemelő gyakorlatokat, ezzel meghatványozza a gyakorlatok hatékonyságát is!

Ballisztikus gyakorlatok is végezhetőek a kettlebellel, magas ismétlésszámban. Ezek pl. a szakítás és a lendítés (snatch és swing). Ezek a gyakorlatok kiválóan fejlesztik az erő-állóképességet (az állóképesség sokkal gyorsabban javul, mint az erő), fokozzák a test együttes erejét, mivel számos izomcsoportot megmozgatnak.

Kettlebell az egészségért

 

A kettlebell gyakorlatok elmulasztják a hátfájdalmat, mivel megerősítik a törzset. Egyes gyakorlatok, amel fokozzák a flexibilitást, (ilyen a szélmalom például), vagy növelik a mozgásterjedelmet.

A kettlebell így, mindezek figyelembe vételével az ízületekre is kedvezően hat. (A legjobb hatással a vállakra van)

Egy kettlebell edzés általában egy óra, bemelegítéssel és levezetéssel együtt. Edzhetünk otthon, vagy edzőteremben, kinek hol alkalmasabb.

Kettlebell súlyok:

Row-of-Kettlebell.jpg

Edzettségtől függően a nők 6-8 kg-mal kezdenek általában, a férfiak 12-16 kg-mal is kezdhetik a kettlebell gyakorlatokat.

A hölgyek formásak, feszesek lesznek a kettlebell edzésektől, de nem lesznek tőle túlságosan vállasak. 

Ajánlom mindenki ragadjon meg egy kettlebellt, válasszon fittségének megfelelően és máris kezdheti a kettlebell gyakorlatokat.

Kettlebell Gyakorlatok

Kalória Kalkulátor – Számold ki, mennyi energiára van szükséged!

Facebook oldalunk

Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!

Címkék: crossfit Kettlebell Gyakorlatok kettlebell gyakorlatok kettlebell edzés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr35715843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Google