Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • habanera: Szerintem valamit a mennyiségeknél elírtál, mert 2 liter vízhez 12,5 dl folyékony édesítő egy kicsit túlzásnak tűnik. A 100 g citromsav is túl soknak látszik. Légy kedves, nézd át még egyszer. (2018.06.21. 21:34) Diétás bodzaszörp recept
  • élhetetlen: Tavaly télen volt, hogy nagyon sok spenótot kaptam, és bár nagyon szeretem főzeléknek is, de már sok volt. Aztán jött a spenótos palacsinta. A spenót püré a tésztába. Nem lett ilyen szép, mint a cék... (2018.06.21. 21:34) Palacsinta céklás, narancsos-sütőtökös, + 1 fánk
  • patócs sándorné: érdeklődni szeretnék hogy a tojás diétánál az esti fekete kávé fogyasztás helyet lehet mást vagy el lehet hagyni,én ha kávét iszok akár már du. 3-4 után már nem alszom éjjel előre is köszönöm válasz... (2018.02.02. 07:48) Tojás-diéta 2 hét alatt mínusz 7 kg!
  • Andrass9: "A fejjel lefelé állított üvegekben a lekvár lefolyik a fedélig, így kiszorítja az üvegben maradt levegőt." Ez úgy, ahogy van butaság - akkor már a lekvár is ki kéne, hogy menjen az üvegből :). A l... (2017.08.16. 11:27) Lekvár tartósítószer nélkül, és dunszt nélkül, avagy miért kell fejre állítani az üvegeket?
  • gwendeee: Ratatouille-t már csináltam többször, nagyon fini :) Mostanában a "shakshouka"-t olvastam több helyen, szerintem ez lesz a következő kísérlet :D Vagy a "Sütőben sült lecsós tükörtojás", nagyon jól n... (2017.08.16. 11:27) Lecsó cukkinivel, a tuti Ratatouille / ratatuj recept
  • Utolsó 20

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

Gimnasztika vagy fitness labda gyakorlatok hasra

fitness labda gyakorlatok.jpg

A hagyományos hasizom erősítő gyakorlatok lehetnek fárasztóak is és egyhangúak is. Miért ne dobnánk fel az edzést játékos kiegészítőkkel, vagy változatos gyakorlatokkal?

Kettlebell gyakorlatokkon kívül a fitness labdán (fitt ball) is végezhetünk különféle hatékony hasizom gyakorlatokat és erősítést is otthon.

Végezheted otthon is a lenti hasizom-erősítő gyakorlatokat, az eredmény nem marad el!

Fitball edzés a lapos hasért

Hasizom erősítő fitness labda gyakorlatok

1. Fitnesz labda gurítás

Csípőszélességben térdeljünk le egy fitness labda előtt, majd helyezzük az alkart a labdára. Kezek lazán legyenek ökölbe tartva. Tartsuk a hátat egyenesen és megfeszített testtartásban lassan gurítsuk előre a labdát. Nyújtózkodjunk, amennyire csak lehet anélkül, hogy a csípőt leeresztenénk (b). Kitartás után lassan hajlítsuk a könyököt és gurítsuk a labdát vissza a kiinduló helyzetbe.

Ismételjük meg 8-10 alkalommal.

 

fitnesz labda guritas.jpgFotó: Beth Bischoff. Words Caitlin Carlson

 

2. Fitness labda átvétel kézből lábközé

Hanyattfekvésben tartsuk a labdát a kézben a fej fölött, lábak egyenesen kinyújtva (a).

Egyszerre emeljük a lábakat és a kezeket és helyezzük a labdát a lábak közé majd tegyük le a földre a kezeket és a labdát is. (b). Nyomja össze a labdát a lábad, és csökkentheti a karok és a lábak vissza a földre (c). Ismétléskor vegyük vissza a kézbe a labdát.

Ismételjük meg 8-10 alkalommal.

fitness labda kezbol labhoz.jpgFotó: Beth Bischoff. Words Caitlin Carlson

3. Egylábas fitness labda kitolás

Pihentessük a felsőtestet a fitness labdán és keresztezzük a bal lábat a jobb térden (a). Engedjük le a csípőt a talaj felé (b). Kitartás után a sarokra támaszkodva nyomjuk vissza magunkat kiinduló helyzetbe. Mindkét lábbal ismételjük 8-12 alkalommal.

fitness labda labnyujtas.jpgFotó: Beth Bischoff. Words Caitlin Carlson

4. Vállérintés fitness labdán

Fekvőtámaszban az alsó lábszárat tegyük a labdára, a kezeket vállszélességben tartsuk a földön (a). Csípőforgatás nélkül emeljük fel a jobb kezet, és érintsük meg a bal vállat (b). Vissza kiinduló helyzetbe, majd ismételjük meg a másik karral is.

 Váltakozva folytatassuk összesen 26 ismétléssel.

fitness labda vallerintes.jpgFotó: Beth Bischoff. Words Caitlin Carlson 

    8 perces hasizomfejlesztés videón 

 

fogyas fogyokura dieta hogyan fogyjak le.jpgHatékony fogyókúra tabletták, zsírégető szerek, klikk ide>>

 

Fogyókúra tippek>>

13 nap alatt 8 kiló mínusz! 13 napos diéta >>

 

 

Ha egy rozmár képes rá, te is meg tudod csinálni! 

rozmar torna-001.jpg

Facebook oldalunk

Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!

Címkék: fitness gumilabda fitball fitness labda gyakorlatok gyakorlatok fitness labdával hasizom fitball

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr545593410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Google