Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • habanera: Szerintem valamit a mennyiségeknél elírtál, mert 2 liter vízhez 12,5 dl folyékony édesítő egy kicsit túlzásnak tűnik. A 100 g citromsav is túl soknak látszik. Légy kedves, nézd át még egyszer. (2018.06.21. 21:34) Diétás bodzaszörp recept
  • élhetetlen: Tavaly télen volt, hogy nagyon sok spenótot kaptam, és bár nagyon szeretem főzeléknek is, de már sok volt. Aztán jött a spenótos palacsinta. A spenót püré a tésztába. Nem lett ilyen szép, mint a cék... (2018.06.21. 21:34) Palacsinta céklás, narancsos-sütőtökös, + 1 fánk
  • patócs sándorné: érdeklődni szeretnék hogy a tojás diétánál az esti fekete kávé fogyasztás helyet lehet mást vagy el lehet hagyni,én ha kávét iszok akár már du. 3-4 után már nem alszom éjjel előre is köszönöm válasz... (2018.02.02. 07:48) Tojás-diéta 2 hét alatt mínusz 7 kg!
  • Andrass9: "A fejjel lefelé állított üvegekben a lekvár lefolyik a fedélig, így kiszorítja az üvegben maradt levegőt." Ez úgy, ahogy van butaság - akkor már a lekvár is ki kéne, hogy menjen az üvegből :). A l... (2017.08.16. 11:27) Lekvár tartósítószer nélkül, és dunszt nélkül, avagy miért kell fejre állítani az üvegeket?
  • gwendeee: Ratatouille-t már csináltam többször, nagyon fini :) Mostanában a "shakshouka"-t olvastam több helyen, szerintem ez lesz a következő kísérlet :D Vagy a "Sütőben sült lecsós tükörtojás", nagyon jól n... (2017.08.16. 11:27) Lecsó cukkinivel, a tuti Ratatouille / ratatuj recept
  • Utolsó 20

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

Anyagcsere gyorsítás, étvágy csökkentés

5 meglepő módszer, hogy növeld az anyagcserét, és csökkentsd az étvágyadat.jpg 

1. Anyagcsere gyorsító módszer: Ne hagyd ki a reggelit.

Bár a rohanó reggelek erre kevés esélyt adnak mégis fontos, hogy együnk reggelit. Mivel egész éjszaka nem ettünk, a test átvált éhezés módra és lelassítja az anyagcserét. Ennek következménye, hogy a következő étkezésnél elfogyasztott étel lassabban ég el.

2. Étvágy csökkentő módszer. Kezd a napot fehérjével.

A tojás vagy tojásfehérje egy jó választás. A fehérje hatására hosszabb ideig érzed magad jóllakottnak. Olvass tovább a fehérje fogyasztó hatásáról a Fehérje Diéta és a Szereted a húst és a látványos fogyást című cikkben. Tojás-diéta

3. Étvágy csökkentő módszer. Kerüld a magas fruktóz tartalmú ételeket.

Nem minden cukor fajtának van egyforma hatása a szervezetre.  Egy új kutatás azt mutatja, hogy a fruktóz hatására az agy kevesebb olyan hormont termel, ami jelzi az agynak a telítettség érzését.

4. Anyagcsere gyorsító módszer: Egyél babot.

A bab tartalmaz egy úgynevezett "rezisztens keményítőt", ami hatására a test keményebben dolgozik, hogy elégesse a kalóriákat. Ez azt jelenti, hogy az anyagcsere felgyorsul.

5. Anyagcsere gyorsító módszer: Fűszerezd meg az életed.

Tanulmányok azt mutatják, hogy a fekete borsban  van egy vegyület, amely megakadályozza a zsírsejtek kialakulását, és a paprika segíthet elégetni a zsírt a has körül.

Kalória Kalkulátor – Számold ki, mennyi energiára van szükséged! 

Még több étvágycsökkentő módszer

Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!

Forrás:everydayhealth.com

Címkék: étvágy Anyagcsere anyagcsre gyorsítás étvágy csökkentés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr595040662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Google