Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

pdlizsankrem_recept.jpg

A padlizsán remek rostforrás, karbantartja az emésztő-, és a keringési rendszert. Amellett, hogy igen sok vitamint (B1, B6, folsav, C, és K) és ásványi anyagot(magnézium, kálium, réz, mangán, foszfor és mész) tartalmaz, a padlizsánban megtalálhatóak egyes antioxidáns anyagok is.Kedvezően befolyásolja a vérnyomást.

Padlizsánkrém recept

Hozzávalók:

  • 3 db közepes méretű padlizsán,
  • 1 fej lilahagyma,
  • 1/5 dl oliva olaj,
  • vegeta, só, bors ízlés szerint

A padlizsánokat megmossuk, áttörölgetjük, majd sütőben megsütjük. A sütőbe tegyünk fóliát, és azon süssük, időnként forgassuk meg.
Mikor a héja megpuhul vagy szétreped, kész a sütés. A héj kicsit égett mivolta nem fogja befolyásolni a belső rész állagát, ízét.
Vágjuk a hagymás darabokra, adjuk hozzá a megtisztított lehéjjazott padlizsánt, és a fűszerekkel turmixoljuk össze.

TIPP: Kenyérre, pirítósra téve, sok zöldséggel, paradicsommal kitűnő reggeli, vacsora alternatíva.
Nagyobb mennyiségben is elkészíthetjük, és üvegekbe téve, télire is rakhatunk el belőle, vagy lefagyaszthatjuk.

Fogyókúra tippek>>

Fogyókúra kiegészítők>>

 

Facebook oldalunk

Címkék: receptek recept padlizsán padlizsánkrém padlizsánkrém recept padlizsánpüré képekkel Padlizsánkrém recept

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr283204099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Google