Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

Ez a diéta, ami a betegségek elkerülését igéri. Ennek a diétának a titka egyerűen az, hogy ezek a japán emberek azt esznek amit megtermelnek vagy találnak. Semmi extra, viszont EGÉSZSÉGESEK! 

A terv alapja Japán partjainál lévő több mint száz sziget csoport (összefogló nevén  Okinawa) idős lakói táplálkozási szokásain alapul. Itt élnek a világon a leghosszabb ideig az emberek a legjobb egészségben.


Tanulmányok azt mutatják, hogy Okinawaiak akik a helyi hagyományos étrend szerint táplálkoznak, nem híznak el, és ezen kívül a szívbetegségek aránya 80%-al,  a rákos megbetegedések 50%-kal kisebb, mint amerikában.


Az Okinawa diéta terv ígérete alapján, a fogyókúrázók karcsúbbakká válnak, hosszabb ideig élnek, és soha nem éreznek éhséget ha az okinawai emberek táplálkozási elveit követik. A diéta magas antioxidáns tartalma miatt a ráncosodást is csökkentheti. Az okinawai étrend elsősorban friss, szezonális, többségében nyersen fogyasztott és helyben termesztett ételeket tartalmaz, csökkentett energiatartalmú (vagyis kevesebbet esznek, mint amennyi szükséges lenne, ezt nevezik kalóriarestrikciónak), lassan esznek, megfelelő energiasűrűségű ételeket fogyasztanak (vagyis adott térfogatban, tömegben a lehető legtöbb tápanyagot tartalmazza a menüjük), és kerülik az alkoholt.

 A fiatalító étrend valójában gyulladáscsökkentő

Az étrend éppen azokat az élettani folyamatokat lassítja, amelyek az öregedésért felelősek. A gyulladáscsökkentőnek is nevezett étrend célja a rosszindulatú, megállíthatatlan gyulladásos folyamatok megelőzése, gátlása (nem a látható, érzékelhető, hanem a belső, például az erekben zajló gyulladást jelenti). Ebben fontos szerepet kap a megfelelő zsírbevitel, így a transz-zsírsavakat (részlegesen hidrogénezett növényi olajokat) tartalmazó élelmiszerek kerülésére, valamint a jó minőségű (extra szűz) növényi olajok fogyasztása. A diéta szerves részét képezi a zsírégető és antioxidánsban gazdag fekete és zöld tea, valamint a nem megerőltető, de rendszeres testmozgás – lehet akár egy séta, jóga vagy biciklizés. 

Facebook oldalunk

Címkék: életmód fogyókúra diéta egészséges

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr883034882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Google