Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • testünk-egészségünk: Az Egyesült Államokból indult az új Pegan diéta étrend őrület. A pegan szó nem más ami paleo diéta és a vegan étrend mozaikszava. Erre a két étrendre épül az új diéta. testunkegeszsegunk.blog.hu/201... (2018.10.02. 19:48) Reform csevapcsicsa, avagy a pegan csevapcsicsa receptje
  • Gali Leon: Ha paleo és vegán, akkor hogy lehet benne hús? (2018.10.02. 19:46) Reform csevapcsicsa, avagy a pegan csevapcsicsa receptje
  • habanera: Szerintem valamit a mennyiségeknél elírtál, mert 2 liter vízhez 12,5 dl folyékony édesítő egy kicsit túlzásnak tűnik. A 100 g citromsav is túl soknak látszik. Légy kedves, nézd át még egyszer. (2018.06.21. 21:34) Diétás bodzaszörp recept
  • élhetetlen: Tavaly télen volt, hogy nagyon sok spenótot kaptam, és bár nagyon szeretem főzeléknek is, de már sok volt. Aztán jött a spenótos palacsinta. A spenót püré a tésztába. Nem lett ilyen szép, mint a cék... (2018.06.21. 21:34) Palacsinta céklás, narancsos-sütőtökös, + 1 fánk
  • patócs sándorné: érdeklődni szeretnék hogy a tojás diétánál az esti fekete kávé fogyasztás helyet lehet mást vagy el lehet hagyni,én ha kávét iszok akár már du. 3-4 után már nem alszom éjjel előre is köszönöm válasz... (2018.02.02. 07:48) Tojás-diéta 2 hét alatt mínusz 7 kg!
  • Utolsó 20

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

 INKONTINENCIA?

  

 
 
Az Inkontinencia (vagy vizelettartási zavarok) az embereket nemtől és életkortól függetlenül érintő számos megbetegedés kísérő jelensége.
  
 
Egy egyszerű megfázás is okozhat vizelettartási zavart. Az inkontinencia önmagában nem betegség, hanem különbözo megbetegedések kíséro állapota.
 
 
 
  • A Kegel torna javíthatja a húgyhólyag feletti uralmat

Kegel gyakorlatok:

  1. Nyomja össze a vizelet megtartásához használt izmait.  (A has és a fenék nem mozog.)
  2. Tartsa a szorítást 3 másodpercig, majd lazítson 3 másodpercig.
  3. Ismételje meg a gyakorlat 10-15-szor alkalmanként. Naponta három vagy több gyakorlatsort végezzen.

– A medencefenék izmainak rendszeres tornáztatása, képes fejleszteni a húgyhólyag feletti kontrollt. A gyakorlatok megtanítanak a húgycsövet körülölelő, az ember akaratától függő izmok tudatosabb használatára, ami rendkívül hasznos olyan „vészhelyzetekben”, mint amilyen a köhögés, nevetés, tüsszentés. A gyakorlatok másik eredménye az izmok megerősítése és a medencefenék megtámasztása, aminek köszönhetően megerősödik a húgycső elzáró rendszere. Ennek alapjelentősége van olyan személyeknél, akik stressz-inkontinenciában szenvednek. A gyakorlás bármely életkorban elkezdhető és mozgáskorlátozottak is végezhetik. A gyakorlatok már néhány heti alkalmazás után érezhető eredményeket hoznak.

Vannak más bevált népi módszerek?

Írd meg nekünk tapasztalatodat, veleményedet.

Facebook oldalunk

Címkék: inkontinencia pisilni kell vizelettartási zavarok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr213034884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Google