Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

Cseresznye

Cseresznye (és a meggy) selymes, savanykás íze tökéletes kedvenc tavaszi,  nyári receptjeinkhez.

A cseresznye egészségügyi előnyei a következők:

• gyulladás csökkentő hatása van

• egyfajta antioxidánst, antociánt tartalmaz, mely véd a szívbetegségek és a cukorbetegség ellen

 

Cseresznye kompót kecskesajttal

 

Hozzávalók:

1/2 kg 1 magozott cseresznye
2 evőkanál világos barna cukor, vagy ennek megfelelő édesítőszer
2 teáskanál balzsamecet
1/4 teáskanál darált friss kakukkfű
10dkg kecskesajt

Elkészítése:

1. A cseresznyét és a cukrot, közepesen magas hőmérsékleten egy edényben, kb. 4 percig főzzük. Megszórjuk a kakukkfűvel és balzsamecettel, majd továbbfőzzük 1 percig. Szeletelt kecskesajton tálaljuk. Hűtőszekrényben 3 napig eláll.

írd meg nekünk tapasztalatodat, véleményedet.

Facebook oldalunk

Címkék: cseresznye receptek egészséges receptek diéta receptek receptek képekkel

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr853034876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Google