Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

Avokádó

avokado_leves_1.jpgFoto: Romulo Yanes


Az avokádóban található értékes, egyszeresen telítetlen zsírsavak csökkentik a koleszterinszintet. Összesen 14-féle ásványi anyag található benne, amely közül mind fontos szerepet tölt be az emberi szervezet egészséges működésében. Kiemelendő vas- és réztartalma, amely segíti a vörösvértest termelődést, valamint segít megelőzni a vashiányt is.

Az avokádó további egészségügyi előnyei :

• Szívbarát egyszeresen telítetlen zsírsavat tartalmaz
• Kálium, ami segít az izom működésben
• savasodás gátló

Avokádó krémleves

 

Hozzávalók
2 érett avokádó hámozva
1 1 / 2 csésze húsleves
1 db zöld paprika
1 / 2 csésze teljes tej
1 evokanál citromlé
3 / 4 teáskanál só
1 / 4 teáskanál bors
Friss koriander és / vagy zúzott tortilla chips a díszítéshez

Elkészítése

1. Az avokádót megtisztítjuk, feldaraboljuk

2. Az avokádót és a többi hozzávalót egy turmixgépben összepépesítjük amíg krémes nem lesz.

Tálalás előtt 2 órával hűtsük le (de lehet azonnal is tálalni). A maradékot hűtőszekrényben 2 napig tárolhatjuk.
írd meg nekünk tapasztalatodat, veleményedet.

Sült avokádó tojással, és spenóttal

 

Facebook oldalunk

Címkék: receptek recept egészséges receptek diéta receptek receptek képekkel Avokádó leves

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr373034893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Google