Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

testunk.e-goes.com-fogyokura-fogyas-lapos-has-hastanc-zsiregetes.jpgSúlygyarapodás, a hasizmok lazulása – mindenki számára ismerős jelenség lehet. A lapos has viszont nemcsak a férfiak számára vonzó, saját magunknak is fontos, hogy jól érezzük magunkat a ruhánkban, könnyedén mozogjunk munkánk során.

Amikor egy nő hízni kezd, általában kikerekedik a hasa, a combja, feneke, csípője. A negyvenes évektől kezdve, a női hormon fokozatos csökkenésével raktározódnak ezek a felesleges kilók, de ne adja fel senki a reményt.

A lapos has Neked is elérhető! 

Az étkezési szokások természetesen hozzájárulnak felesleges kilók gyarapodásához. A nassolások két étkezés között, vagy a tévénézés alatti csemegézés mind hozzájárul a lapos has elvesztéséhez. Vannak akikre a „farkaséhség” tör napközben. Ezeknél a nőknél gyakran tapasztalják az inzulin, a hasnyálmirigy által termelt hormon kiválasztásának zavarát, ami elősegíti a zsírréteg felhalmozódását a has tájékon. (Lehet, hogy te is cukorbeteg vagy?)

Tény, hogy a gyermekszülések után a hasizmok általában meglazulnak, és ezért nem tölthetik már be a "fűző" szerepét. 40 fölött a menopauza idején (a változás korában) a gerincoszlop is 2–3 cm-rel összébb esik, ami befolyásolja a további zsírpárnák képződését.

Tanácsok a lapos has megőrzéséhez

 

  • Csaljunk egy kicsit: "leszorító", vastagabb szálú, feszes harisnyanadrággal. Az kissé eltünteti a felesleges domborulatokat. Testhez álló ruhában javít az alakon.
  • Kényeztessük a hasunkat: a napi masszázs a megfelelő krém kíséretében megmozgatja a hájszövetet, nyújtó hatást fejt ki és erősíti az izmokat.
  • Őrizzük meg a méretünket: ennek 50 év fölött is sikerülnie kell, hála az olyan sportoknak, melyek nyújtják a gerincoszlopot. Ilyen a stretching és az úszás. Napközben tartsa a hátát egyenesen, és gyakran nyújtózkodjon.
  • Hajtsuk ki magunkból, amit lehet: a zöldtea vagy az édesköményből, bogáncsból, gyömbérből készült tea fogyasztása például igen hatásos.
  • Rendszeresen végezzünk zsírégető hastáncot 

A hastánc kiváló zsírégető

A feszes, lapos has a férfiak számára is mindig vonzó. Talán éppen ezért törekszünk valamennyien arra, hogy minél laposabb hasunk legyen. Mivel ez genetikailag viszonylag keveseknek adatik meg, érdemes elsajátítanunk a hastánc tudományát. Ezzel a kifejezetten nőies mozgásformával megerősíthetjük belső izmainkat, és amellett, hogy hasunk feszes lesz, olyan élményben részesítetjük párunkat, amelyet követően számára mindegy lesz, hogy milyen az alakunk, a keblünk, a fenekünk, csak mi leszünk fontosak a számára olyannak, amilyenek vagyunk!

Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!

Címkék: fogyás zsírégetés lapos hastánc has zsírégető lapos has

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr764851661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Google