Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

A 90 napos diéta szerint:

testunk.e-goes.com-fogyokura-.jpg

Akár 15-20 kilót fogyhatsz a 90 napos diétával!

Ez kell nekem!

 A 90 napos diéta nem a lemondásról szól, inkább a kitartásról. A diéta során végig korlátlan mennyiségben fogyasztható ízesítetlen (vagyis cukor és tej nélküli) kávé és tea, valamint víz. (Persze a megfelelő folyadékbevitel minden fogyókúránál fontos!)  

  • 15-20kg súlycsökkenést
  • a magas vérnyomás csökkentését
  • a jo-jo diéta elkerülését
  • a szervezeted működésének megváltozását, garantálja, hogy súlyunk nem növekszik újra!

(a 90 napos diéta nem más, mint a szervezet anyagcseréjének stimulálása. )

 90 napos diéta egy négy naponta váltakozó ciklusból áll, melynek minden napján más-más étel fogyasztható, fehérje-, keményítő-, szénhidrát- és gyümölcsnapok váltják egymást. A napokat sorban egymás után kell betartani, nem szabad megcserélni, vagy mást enni.

A reggelire fogyasztott gyümölcsből a szervezet először az integrált cukrot használja fel, amely az idegrendszert táplálja.

Hogyan kövessük a 90 napos diétát?

  • Szerezz be egy naptárt amibe rendszeresen bejegyzed a méreteidet.
  • A 90 napos diéta során a napok sorrendjét nem szabad felcserélni.
  • A diéta alatt havonta egyszer víznapot kell tartani, amely mindig a gyümölcsnap után következik, utána proteinnappal folytasd. (Na itt kicsit bajban leszek, mert éhezni igazán nem szeretek.)
  • A kávét és a teát csak cukor és tej nélkül lehet fogyasztani.
  • A 90 napos diéta után  további 90 napig csak gyümölcsöt lehet enni, így plusz még 3 kilót lehet leadni, és így véglegesen megtörténik szervezetedben a változás.
  • Az étrendben minden élelmiszernek meg van a maga feladata, ezért pontosan kell követni a leírásokat.
  • A diétát a 90. nap előtt is abbahagyhatod, ha elérted a kívánt súlyt, de ekkor nem történik meg a szervezetedben a változás.
  • Reggelire mindig ugyanazt fogyaszd! A fehérje-, szénhidrát- és gyümölcsnapok sorrendjét nem szabad felcserélni.

 

 

Hatékony fogyókúra tabletták, zsírégető szerek, klikk ide>>


 

Kalória Kalkulátor – Számold ki, mennyi energiára van szükséged!  

 

90 napos diéta receptek  

90 napos diéta mintaétrend

1. nap: fehérje nap 

Reggeli: csak gyümölcs, 2 alma vagy körte(Természetes orvosság - Mire nem jó a körte?), barack, narancs, kivi, vagy apró gyümölcsökből(Mennyei és könnyű - Málnás finomságok) egy maréknyi.

Ebéd: főtt vagy sült hús (Hús, hús, hús - Ha utálod a zöldséget) körülbelül 20 dkg, 1 szelet kenyér, saláta korlátlan mennyiségben - olaj nélkül. Az ebéd után 2 dl tészta nélküli leves elfogyasztása kötelező! Hús helyett ehetsz 3 tojást főzve, vagy sütve, esetleg sajtot

Vacsora: pontosan ugyanaz, mint amit ebédre ettél, de levest nem kell fogyasztani. Tejet és sajtot csak ezen a napon ehetsz!

 

2. nap: keményítő nap

Reggeli csak gyümölcs. 2 alma, vagy körte, barack, narancs, kivi, vagy apró gyümölcsből egy jó maréknyi.

Ebéd: bármilyen zöldségféle, (bab, zöldbab, zöldborsó, lencse, burgonya, sárgarépa, karalábé, karfiol stb.) főzve elkészítve. 1 szelet kenyér és saláta ízlés szerint. Ételízesítőt, sót, kechupot, főtt, vagy sűrített paradicsomot használhatsz a főzéshez.

Vacsora: pontosan ugyanaz, mint amit ebédre ettél, csak kisebb mennyiségben.

 

3. nap: szénhidrát nap

Reggeli: csak gyümölcs. 2 alma vagy körte, barack, narancs, kivi(villám tisztítókúra kivivel) vagy apró gyümölcsből egy maréknyi.

Ebéd: főtt tészta fűszerezve. Lehet pizza (Pizza és pogácsa - Élesztőmentes receptek) is, vagy spagetti valamilyen mártással esetleg sós sütemény - 1 adag pizzának megfelelő mennyiségben.

Vacsora: két kisebb szelet torta vagy 2-3 kisebb péksütemény, esetleg 3 gombóc mennyiségű fagyi. Kötelező 1 szelet főzőcsokoládé!

 

4. nap: gyümölcsnap

Reggeli: csak gyümölcs. 2 alma vagy körte, barack, narancs, kivi, vagy apró gyümölcsből egy maréknyi.

Ebéd: bármilyen gyümölcs, korlátlan mennyiségben.

Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!

Címkék: receptek diéta fogyás 90 napos 90 napos diéta 90 napos fogyókúra diéta fogyás napos diéta diéta 90 napos 90 napos diéta receptek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr274727404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Google