Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • habanera: Szerintem valamit a mennyiségeknél elírtál, mert 2 liter vízhez 12,5 dl folyékony édesítő egy kicsit túlzásnak tűnik. A 100 g citromsav is túl soknak látszik. Légy kedves, nézd át még egyszer. (2018.06.21. 21:34) Diétás bodzaszörp recept
  • élhetetlen: Tavaly télen volt, hogy nagyon sok spenótot kaptam, és bár nagyon szeretem főzeléknek is, de már sok volt. Aztán jött a spenótos palacsinta. A spenót püré a tésztába. Nem lett ilyen szép, mint a cék... (2018.06.21. 21:34) Palacsinta céklás, narancsos-sütőtökös, + 1 fánk
  • patócs sándorné: érdeklődni szeretnék hogy a tojás diétánál az esti fekete kávé fogyasztás helyet lehet mást vagy el lehet hagyni,én ha kávét iszok akár már du. 3-4 után már nem alszom éjjel előre is köszönöm válasz... (2018.02.02. 07:48) Tojás-diéta 2 hét alatt mínusz 7 kg!
  • Andrass9: "A fejjel lefelé állított üvegekben a lekvár lefolyik a fedélig, így kiszorítja az üvegben maradt levegőt." Ez úgy, ahogy van butaság - akkor már a lekvár is ki kéne, hogy menjen az üvegből :). A l... (2017.08.16. 11:27) Lekvár tartósítószer nélkül, és dunszt nélkül, avagy miért kell fejre állítani az üvegeket?
  • gwendeee: Ratatouille-t már csináltam többször, nagyon fini :) Mostanában a "shakshouka"-t olvastam több helyen, szerintem ez lesz a következő kísérlet :D Vagy a "Sütőben sült lecsós tükörtojás", nagyon jól n... (2017.08.16. 11:27) Lecsó cukkinivel, a tuti Ratatouille / ratatuj recept
  • Utolsó 20

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

 A ránctalanító diéta

 

                                                     

Napozás, a dohányzás, a genetika,  az öregedés, a telített zsírok  a finomított szénhidrátok, és egyéb tényezők mind hozzájárulnak a kollagén és elasztin csökkenéséhez, hatásukra idővel a bőr elveszti simaságát és rugalmasságát.

Amikor bőrgyógyászok ellenőrizték az összefüggést a bőr és a táplálkozás  között, 453 embert vizsgáltak Ausztrália, Görögország és Svédország lakosságából és úgy találták, hogy bár az egészséges táplálkozás nem tudja kiküszöbölni a védekezés nélküli napozás és a dohányzás, okozta károsodásokat, mégis valamilyen szinten segíteni tud a ráncosodás késleltetésében. 

 

 

 Mit egyél és mit kell elkerülnöd?

Amiből többet kell egyél:

  • Olívaolaj
  • Hal
  • Alacsony zsírtartalmú tej
  • Víz és tea
  • Gyümölcs és zöldség
  • Tojás
  • Dió és mogyoró vaj
  • Bab
Amiből kevesebb javasolt:

 

  • Vaj
  • Vörös hús
  • Torták és sütemények
  • Teljes zsírtartalmú tej
  • Margarin
  • Burgonya
  • Üdítők
 
 

1. Kínálj több gyümölcsöt és zöldséget a tányéron.

Amikor a brit kutatók ellenőrizték a táplálkozás és a ráncok összefüggését 4025 középkorú nő esetében, úgy találták, hogy a C-vitaminban gazdag ételek jelentősen csökkentik a ráncok kialakulásának a kockázatát(36 %). Ez az antioxidáns vitamin védelmet nyújthat a bort károsító szabad gyökök és az instabil oxigén molekulák ellen, amelyek károsítják a kollagént.  A bevitt C-vitamin növelése igen egyszerű, pár szem bogyós gyümölcs, egy pohár narancslé a reggelihez, egy piros paprika reggelihez egy  grapefruit ebédhez, és kevés brokkoli a vacsora mellé máris megnöveli a bevitt C-vitamint.. Más tanulmányok azt mutatják, hogy minél változatosabban eszel, annál kisebb az esély a ráncosodásra.  A mély ráncok, elkerüléséhez legjobb ha több adag C-vitaminban gazdag gyümölcsöt és zöldséget eszel minden nap.

2. Ha étterembe mentek, rendelj lazacot.

Ez megnöveli a jó omega-3 zsírsavak bevitelét. A kutatók azt találták, ez csökkentheti a bőr öregedését  25 százalékkal. Dió, repce olaj, halolaj kapszula, és a lenmag is jó forrása az omega-3 zsírsavnak.

Plusz: A világ legjobb Fogyókúra titka


3. Igyál egy csésze cukormentes kakaót.

Egy vizsgálatban kimutatták, hogy a a kakaóban lévő epicatechin és katechin nevű antioxidánsok védik a  bort leégés ellen és fellendíthettik a bőrsejtek regenerálódását.

4. Kerüld a fehér kenyér és a cukror fogyasztását

A korábban említett brit tanulmány szerint a napi szénhidrát-fogyasztásnak 50 grammos növelése, 28 százalékkal  növeli a ráncok kialakulásának a kockázatát. Feltételezik, hogy a készült cukrokból és fehérjékből kialakuló molekulák megtámadják a kollagén és elasztin szöveteket.

forrás

 

Címkék: bőr szépség diéta ránctalanítás bőrfiatalítás ránctalanító diéta ráncosodás ellen

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr903049774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csontosi 2012.02.14. 07:23:20

azt ertem hogy a kakao egeszseges, de nem lehetne vmivel edesiteni?
Google