Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

reggeli_aztatott_magvak_4.jpgNyers zabkása áztatott magvakkal reggelire

Reggeli nyers zabkása reggeli - Kollath módra 

Egy német orvos, Dr. Kollath Werner fejlesztette ki azt a módszert, aminek alapja valójában a nyers  étkezés, a nyers reggeli, egészséges (cukrozatlan) összetevőkkel. 
A nyers magvak finomabbak, puhábbak és könnyebben emészthetőek.

Reggeli nyers zabkása - Kollath módra

A Kollat féle reggeli annyiban tér el a többi egészséges müzlis reggeliktől, hogy itt a zabpehely teljesen natúr és bio.
A gabonapelyhet  (rozs, búza, zab) a reggelit megelőző éjjel, de fogyasztás előtt legalább 6-8 órával kell beáztatni a hozzáadott magvakkal együtt.
A magok és a gabonapelyhek áztatás során egy vegyi folyamaton mennek keresztül és ebben rejlik a maximális tápértéke az ételnek.
A nyers rozs-, búza-, vagy zabkását tetszés szerint bármilyen gyümölccsel vagy aszalt gyümölccsel (áfonya, mazsola, füge) és magvakkal gazdagíthatjuk!

 

Kollath reggeli hozzávalók:

  • 1 bögre tört zabpehely (apró fajta zabpehely)
  • 1 bögre bio tej (rizstej, zabtej, kókusztej... tetszés szerint)
  • kevés fahéj
  • pici himalája só
  • magvak (szezámmag, napraforgómag, lenmag)
  • vaníliás cukor (opcionális)
  • édesítő (eritrit, esetleg méz, barnacukor, juharszirup,  stb.)

Elkészítés:

 reggeli_aztatott_magvak_2.jpg

A nyers reggelit mindig előző este készítjük el másnapra. 

A zabot beáztatjuk a tejbe, a fűszerekkel és az édesítőszerekkel. A magvakat a tetejére szórjuk. 

Hűtőben tároljuk és másnap reggel fogyasztjuk. 

 

Tipp:

Készítsd el a hét minden napjára a reggelidet külön edényekbe!

 

Ilyenkor érdemes cukor nélkül készíteni, mert akkor tuti nem romlik meg. Reggel munka előtt csak ki kell venni a hűtőből és már fogyasztható is az energia dús reggeli. Délig mozgásban tart!  ;) 

Fontos!

Kollath reggelit alaposan (folyékonyra) meg kell rágni, elfogyasztása 20-30 percet is igénybe vehet. Nem megfelelő rágás esetén változó mértékű puffadást, hasi nyomást-feszülést okozhat.

 

spirulins_zoldalga_muzli_etrendkiegeszito_progressive.jpgA spirulina széles körben ismert mint kiegyensúlyozott táplálék, a magas rosttartalmú gabonaféléket pedig minden élelmezéstudományi szakértő javasolja.

A DXN Spirulina gabonapehely kiváló minőségű gabonából és spirulinaporból készül, így az egyik legjobb, könnyen elérhető tápanyagforrás.

 

Olvass tovább a nyers étel diétáról >>

A teljes kiőrlésű gabonák tartalmaznak fitoszterolokat, vitaminokat és ásványi anyagokat, amelyek lendületet adnak mellek növekedésének.

Facebook oldalunk

Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!

Címkék: Kollath Nyers zabkása bio reggeli Kollath reggeli Nyers zabkása recept

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr338473200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

OsoLalalala 2016.06.21. 15:19:02

Én ugyanilyen összetételű reggelit eszem csak éppen főzve. Nem hogy délig nem tart ki, de jó, ha csak 3 óra múlva vagyok éhes :/
Google