Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • Behajtó70: Gyakorlatilag 2 nap alatt visszajött 3 kg a lement 6-ból. Ez a belek telítettsége. A többi ok, eddig 14 kg-t adtam le ezzel. Nem túl drasztikus. (2017.03.24. 23:28) Valóban működik a 13 napos diéta ?
  • Pattaya: Másutt úgy írták, hogy citrom helyett grépfruitot is ehetünk. Az még sem olyan rettentő savanyú! (2017.01.09. 20:25) Tojás-diéta 2 hét alatt mínusz 7 kg!
  • Pattaya: @evauraj: Van egy apró hússzínű koleszterincsökkentő tabletta, amivel rendben tartom a k.szintemet.@Dalma1013: Mert itt a lugosítás a lényeg! (2017.01.09. 20:25) Tojás-diéta 2 hét alatt mínusz 7 kg!
  • testünk-egészségünk: Nekem a Garciniaval eltünt az éhségérzetem! Kevesebbet ettem jóval, mégis tele voltam energiával. Nem akarok senkit meggyőzni, csak örömömben írok, mert már 10 kg-ot sikerült leadnom. Csak hivatalos... (2016.10.31. 07:56) Étvágycsökkentő ételek, amelyek segítik a fogyást
  • lobster thermidor: Ezek a kókusztej készítési ötletek sajnos csak a halvány utánzatai az eredetinek, ugyanis a szárított kókuszreszeléknek messze nincs olyan zsírtartalma, mint a frissen reszelt kókuszbélnek. Az erede... (2016.09.09. 12:57) Kókusztej recept - Kókusztej házilag, olcsón
  • Utolsó 20

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

 

bicikli_edzes_600x.jpgfriendsofmonmouth.us

 

Mozgás = egészség

 

Igen, nekem is egyik kedvencem a kerékpározás

 

(Sok más mellett, mint a görkorcsolyázás, a túrázás, az úszás a futás, a zumba és a legújabb kedvencem a gymstick  :o)

biciklizes.jpg
 

Lényege a mozgásnak, hogy valami olyasmit tegyünk, ami örömmel tölt el, és amitől újra energikusabbnak érezhetjük magunkat, amitől új erőre kaphatunk, feltőltődünk.

Amellett, hogy formában tartjuk és jól érezzük magunkat, a rendszeres mozgásnak hosszútávon is jó hatása van a szervezetunkre:

A rendszeres mozgás előnyei:

Egészségügyi kutatások bizonyították, hogy azok az emberek, akik rendszeres fizikai aktivitás végeznek azoknál:

 * Akár 35%-kal alacsonyabb a szívkoszorúér-betegség és az agyvérzés kockázata

* Akár 50%-kal alacsonyabb kockázata 2 típusú diabetesnek

* Legalább 20%-kal alacsonyabb a mellrák kialakulásának kockázata

* Akár 83%-os kisebb kockázat az ízületi betegségeknek

* Akár 68%-os alsó csípőtáji csonttörés kockázata

* Akár 30%-kal alacsonyabb a depresszió kialakulásának kockázata

* Akár 30%-kal alacsonyabb kockázata az elmebajnak

Persze, mindemellett a minden fogyókúránál elengedhetetlen a rendszeres testedzés, a zsírégetés. 

Rendszeresen végezz gyakorlatokat akár mindennap, és már egy hónapon belül észre fogod venni a változást. Könnyebb lesz a tested, könnyebb lesz minden mozdulatod, fittebb, rugalmasabb, életvidámabb leszel.

 

>>   Ha egy rozmár képes rá, te is meg tudod csinálni!   <<

rozmar torna-001.jpg

A gyakorlatok akkor hatékonyak, ha nem hagyod abba, amikor érzed azt a bizonyos égető érzést az izmaidban. Ilyenkor javasolt még egy-két percig végezni a gyakorlatokat ugyanarra az izomcsoportra. 

 

 

Izom növelés, 7 izomsorvasztó táplálkozási hiba

 

Fontos!

Ugyanakkor ne vigyél semmit túlzásba, vedd figyelembe egyéni terhelhetőséged határait, és figyelj azokra az izmokra, amelyekkel éppen dolgozol.

Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!

Címkék: egészség kerékpár zsírégetés energia erő torna mozgás biciklizés Kerékpározás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr944730154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.
Google