Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

 

bicikli_edzes_600x.jpgfriendsofmonmouth.us

 

Mozgás = egészség

 

Igen, nekem is egyik kedvencem a kerékpározás

 

(Sok más mellett, mint a görkorcsolyázás, a túrázás, az úszás a futás, a zumba és a legújabb kedvencem a gymstick  :o)

biciklizes.jpg
 

Lényege a mozgásnak, hogy valami olyasmit tegyünk, ami örömmel tölt el, és amitől újra energikusabbnak érezhetjük magunkat, amitől új erőre kaphatunk, feltőltődünk.

Amellett, hogy formában tartjuk és jól érezzük magunkat, a rendszeres mozgásnak hosszútávon is jó hatása van a szervezetunkre:

A rendszeres mozgás előnyei:

Egészségügyi kutatások bizonyították, hogy azok az emberek, akik rendszeres fizikai aktivitás végeznek azoknál:

 * Akár 35%-kal alacsonyabb a szívkoszorúér-betegség és az agyvérzés kockázata

* Akár 50%-kal alacsonyabb kockázata 2 típusú diabetesnek

* Legalább 20%-kal alacsonyabb a mellrák kialakulásának kockázata

* Akár 83%-os kisebb kockázat az ízületi betegségeknek

* Akár 68%-os alsó csípőtáji csonttörés kockázata

* Akár 30%-kal alacsonyabb a depresszió kialakulásának kockázata

* Akár 30%-kal alacsonyabb kockázata az elmebajnak

Persze, mindemellett a minden fogyókúránál elengedhetetlen a rendszeres testedzés, a zsírégetés. 

Rendszeresen végezz gyakorlatokat akár mindennap, és már egy hónapon belül észre fogod venni a változást. Könnyebb lesz a tested, könnyebb lesz minden mozdulatod, fittebb, rugalmasabb, életvidámabb leszel.

 

>>   Ha egy rozmár képes rá, te is meg tudod csinálni!   <<

rozmar torna-001.jpg

A gyakorlatok akkor hatékonyak, ha nem hagyod abba, amikor érzed azt a bizonyos égető érzést az izmaidban. Ilyenkor javasolt még egy-két percig végezni a gyakorlatokat ugyanarra az izomcsoportra. 

 

 

Izom növelés, 7 izomsorvasztó táplálkozási hiba

 

Fontos!

Ugyanakkor ne vigyél semmit túlzásba, vedd figyelembe egyéni terhelhetőséged határait, és figyelj azokra az izmokra, amelyekkel éppen dolgozol.

Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!

Címkék: egészség kerékpár zsírégetés energia erő torna mozgás biciklizés Kerékpározás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr424730154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.
Google