Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

Hogyan csökkentsük az étvágyat?

 

Étvágycsökkentő módszerek fogyókúra, diéta idejére, vagy amikor mindenki csak eszik körülöttünk.

 Étvágycsökkentő fogmosás
15.jpg

1.Mossunk fogat és használjunk szájvizet. Fogmosás után a legtöbb ember nem érzi  az éhséget, mert az ételek rossz íze lesz.

Étvágycsökkentő víz

igyunk vizet.jpgfeminspire.com

2. Igyunk vizet vagy cukrozatlan gyógynövény teát a nap folyamán.

 

Étvágycsökkentő mozgás

 

mozgas.jpgdiabetesinformationabout.com 

3. Testmozgás. Mind aerob, mind a súlyzós edzés megváltoztatja a szervezet hormon szintjét úgy, hogy átmenetileg csökkenti az étvágyat. (Az aerob edzés hatékonyabb.) 

 

Étvágycsökkentő kávé

 

igyunk kavet.jpgpbs.org 

4. Igyunk kávét vagy teát. Néhány embernél a koffein csökkenti az étvágyat. Természetesen cukor nélkül fogyasszuk ezeket az italokat.

 

Étvágycsökkentő aktivitás

 

talalj valami elfoglaltsagot.jpg

5. Találj valami más tevékenységet 20-30 percig. Menj ki a konyhából, és találj valamit, ami különösen érdekel. A legtöbb embernél az éhségérzetet el fog múlni ez alatt az idő alatt. Aztán ismét lehet valami mást találni. (Az unalom ellen sok ember az evésbe menekül.)

 

Étvágycsökkentő látvány

 

elundorodni a latvanytol.jpgfoodcentric.com

6. Nézz egy képet vagy videót, ami elundorít az evéstől. (Az orvosi vagy sebészeti beavatkozások látványa például a legtöbb ember fejéből elűzi az evés gondolatát.)

 

Étvágycsökkentő gondolatok

 

elundorodni a gondolattol.jpgfitday.com

7. Képzeld el saját magad, amint valami visszataszítót eszel.

 

 

Étvágycsökkentő takarítás

 

elundorodni.jpgmotherboard.vice.com

8. Csinálj valami visszataszítót, mint például a WC takarítás vagy alomtisztítás.

 

Étvágycsökkentő szagok

 

elundorodni a szagtol.jpggawker

9. Szagolj valami bűzöset. Egy szippantás a kukába általában meg is felel erre a célra. Ugyanígy hatásos, ha valakit megszagolsz, akinek szörnyű testszaga van. Egyes emberek nagyon erős parfümöt vagy kölnit használnak, ez is felforgathatja a gyomrot.

 

 

Étvágycsökkentő ételek

 

leves.jpg

10. Valami olyasmit együnk, ami egy csomó helyet foglal el a gyomorban, de kevés kalóriát tartalmaz. Egy egyszerű leves, vagy saláta jó ötlet erre a célra.

 

 

Étvágycsökkentő alvás

 

A jo alvas gyogyit.jpgPhoto: Alamy

11. Aludd ki magad! Az alvás hiány csökkenti a leptin szintet a szervezetben, aminek eredményeképpen, éhesebbnek érezzük magunkat.

 

 

Étvágycsökkentő rostok

 

rostdus etelek.jpgdiyhealth.com

12. Adj több rostot az étrendedhez. A rost dús ételek előnyösen befolyásolják az étvágyat, mivel a rostok nagyobb mennyiségű folyadék hatására megduzzadnak a gyomrunkban, ez teltségérzetet okoz, ezzel csökken az étvágyunk. 

 

 

Étvágycsökkentő fehérje

 

feherjedus etelek.jpg

13. Egyél több fehérje dús ételt.  A fehérje emésztése lassabb, hosszabb időt vesz igénybe. Diéta alatt a sovány hús a legjobb fehérjeforrás, de a hüvelyesek, dió, tojás és a tejtermékek is mind kitűnő fehérjeforrás.

 

 Kalória Kalkulátor – Számold ki, mennyi energiára van szükséged!

Étvágycsökkentés a cukros ételek kerülésével

 

keruld a cukrot.jpg

14. Kerüld a cukros ételeket. Sok embernél, különösen azoknál, akik hajlamosak az elhízásra, nagy mennyiségű cukor gyorsan megemeli a vércukorszintet, így ha fáradtabbaknak és éhesebbeknek érezhetik magukat az édes ételek elfogyasztása után.

 

 

Étvágycsökkentés a lassabb evéssel

 

egyunk lassan.jpg

15. Együnk lassan – Ehhez jó segítség lehet a kisebb kanál használata. Átlagosan 20 perc alatt érzi az ember a telítettséget, (ennyi ideig tart az agy számára, hogy továbbítsa a jeleket). Ha gyorsan eszünk, akkor 20 perc  végére több kalóriához jutunk.

 

 

Étvágycsökkentés okos tálalással

 

kek tanyer.jpg

16. Tegyél kék lámpát a hűtőbe, vagy használj kék tányérokat. A kék szín természetesen csökkenti az étvágyat, de más színek, mint a sárga vagy a piros, növeli az étvágyat.

Kalória Kalkulátor – Számold ki, mennyi energiára van szükséged!

Facebook oldalunk

Étvágycsökkentő ételek és más étvágycsökkentők

Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!

Címkék: étvágycsökkentők étvágy csökkentő Étvágycsökkentő csökkenteni az étvágyat

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr905683143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.12.26. 19:10:24

Szerintem elég elolvasni az ételek összetevőit a csomagoláson. :D
Google