Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa Antal: Kedvenc gyümölcsöm a dinnye jöhet bármilyen formában bármennyi mennyiségben (2016.06.25. 15:09) Görögdinnye torta sütés nélkül egészségesen
  • OsoLalalala: Én ugyanilyen összetételű reggelit eszem csak éppen főzve. Nem hogy délig nem tart ki, de jó, ha csak 3 óra múlva vagyok éhes :/ (2016.06.21. 15:19) Nyers zabkása áztatott magvakkal, reggelire
  • Jánosné Kalina: Ezt én is ki próbálom biztos finom (2016.06.20. 13:50) Cukkini chips
  • Cérnahuszár: @fatyol11: ha abbahagyod ezt a diétát, gyorsan vissza fogod hízni amit leadtál. Nem éri el a kalória a minimum szükséges 1200-1500 - at se, ilyenkor a test elkezdi a zsírt tartalékolni ha többhöz j... (2016.06.19. 22:11) Tojás-diéta 2 hét alatt mínusz 7 kg!
  • Cérnahuszár: Borzasztó ez a diéta, és hogy ennyire megvezetik a népet. Aki nem visz be legalább naponta 1200-1500 kalóriát, éhezésnek veszi a szervezet és elkezd tartalékolni. Na mit? zsírt. Ez a diéta 1000 ka... (2016.06.19. 22:11) Tojás-diéta 2 hét alatt mínusz 7 kg!
  • Utolsó 20

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

Gimnasztika vagy fitness labda gyakorlatok hasra

fitness labda gyakorlatok.jpg

A hagyományos hasizom erősítő gyakorlatok lehetnek fárasztóak is és egyhangúak is. Miért ne dobnánk fel az edzést játékos kiegészítőkkel, vagy változatos gyakorlatokkal?

Kettlebell gyakorlatokkon kívül a fitness labdán (fitt ball) is végezhetünk különféle hatékony hasizom gyakorlatokat és erősítést is otthon.

Végezheted otthon is a lenti hasizom-erősítő gyakorlatokat, az eredmény nem marad el!

Fitball edzés a lapos hasért

Hasizom erősítő fitness labda gyakorlatok

1. Fitnesz labda gurítás

Csípőszélességben térdeljünk le egy fitness labda előtt, majd helyezzük az alkart a labdára. Kezek lazán legyenek ökölbe tartva. Tartsuk a hátat egyenesen és megfeszített testtartásban lassan gurítsuk előre a labdát. Nyújtózkodjunk, amennyire csak lehet anélkül, hogy a csípőt leeresztenénk (b). Kitartás után lassan hajlítsuk a könyököt és gurítsuk a labdát vissza a kiinduló helyzetbe.

Ismételjük meg 8-10 alkalommal.

 

fitnesz labda guritas.jpgFotó: Beth Bischoff. Words Caitlin Carlson

 

2. Fitness labda átvétel kézből lábközé

Hanyattfekvésben tartsuk a labdát a kézben a fej fölött, lábak egyenesen kinyújtva (a).

Egyszerre emeljük a lábakat és a kezeket és helyezzük a labdát a lábak közé majd tegyük le a földre a kezeket és a labdát is. (b). Nyomja össze a labdát a lábad, és csökkentheti a karok és a lábak vissza a földre (c). Ismétléskor vegyük vissza a kézbe a labdát.

Ismételjük meg 8-10 alkalommal.

fitness labda kezbol labhoz.jpgFotó: Beth Bischoff. Words Caitlin Carlson

3. Egylábas fitness labda kitolás

Pihentessük a felsőtestet a fitness labdán és keresztezzük a bal lábat a jobb térden (a). Engedjük le a csípőt a talaj felé (b). Kitartás után a sarokra támaszkodva nyomjuk vissza magunkat kiinduló helyzetbe. Mindkét lábbal ismételjük 8-12 alkalommal.

fitness labda labnyujtas.jpgFotó: Beth Bischoff. Words Caitlin Carlson

4. Vállérintés fitness labdán

Fekvőtámaszban az alsó lábszárat tegyük a labdára, a kezeket vállszélességben tartsuk a földön (a). Csípőforgatás nélkül emeljük fel a jobb kezet, és érintsük meg a bal vállat (b). Vissza kiinduló helyzetbe, majd ismételjük meg a másik karral is.

 Váltakozva folytatassuk összesen 26 ismétléssel.

fitness labda vallerintes.jpgFotó: Beth Bischoff. Words Caitlin Carlson 

    8 perces hasizomfejlesztés videón 

 

fogyas fogyokura dieta hogyan fogyjak le.jpgHatékony fogyókúra tabletták, zsírégető szerek, klikk ide>>

 

Fogyókúra tippek>>

13 nap alatt 8 kiló mínusz! 13 napos diéta >>

 

 

Ha egy rozmár képes rá, te is meg tudod csinálni! 

rozmar torna-001.jpg

Facebook oldalunk

Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!

Címkék: fitness gumilabda fitball fitness labda gyakorlatok gyakorlatok fitness labdával hasizom fitball

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr125593410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.
Google

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu