Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.

Hirdetés

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • pythonozok: Valami nem stimmel: a paleoval hogy fér össze, hogy darált? Szerintem az ősöknek, ha egyáltalán lehetett szilvájuk és mákjuk, darálójuk akkor sem... (2015.02.06. 13:57) Paleo mákos torta szilvával
  • testünk-egészségünk: @Dóra Körmöndi: :) Ezek profik. Ennek a marcipán masszának nincs hófehér színe, és az állaga is más. Javaslom készíts egy próba nyújtást és formára simítást még az "éles" torta előtt, akár egy műany... (2015.01.23. 16:50) Diabetikus Marcipán recept
  • Dóra Körmöndi: @testünk-egészségünk: köszönöm, én is ezt a Wiltont találtam, és azt hiszem ennyi belefér ;) a videót végignéztem, nagyon klassz, lehet megpróbálom így :D ez az igazi kihívás :) (2015.01.23. 14:06) Diabetikus Marcipán recept
  • testünk-egészségünk: @Dóra Körmöndi: Jó kérdés. Én a Wilton festékeket használom, hisz elég egy fogpiszkálóvégnyi mennyiség belőle, és csodásak a színek. www.wilton.com/store/site/product.cfm?id=3e30b2d9-475a-bac0-5d5c3... (2015.01.23. 13:55) Diabetikus Marcipán recept
  • Dóra Körmöndi: @testünk-egészségünk: köszönöm szépen :) A torta mérete még nem biztos, mert még nem döntöttem el, h rendelek formát hozzá ebay-ről, vagy megpróbálkozom én kifaragni :D ha rendelek formát, a mérete ... (2015.01.23. 13:41) Diabetikus Marcipán recept
  • Utolsó 20

Receptek képekkel

Blogajánló

Van kérdésed?

Leírás

Creative Commons Licenc

Gimnasztika vagy fitness labda gyakorlatok hasra

fitness labda gyakorlatok.jpg

A hagyományos hasizom erősítő gyakorlatok lehetnek fárasztóak is és egyhangúak is. Miért ne dobnánk fel az edzést játékos kiegészítőkkel, vagy változatos gyakorlatokkal?

Kettlebell gyakorlatokkon kívül a fitness labdán (fitt ball) is végezhetünk különféle hatékony hasizom gyakorlatokat és erősítést is otthon.

Végezheted otthon is a lenti hasizom-erősítő gyakorlatokat, az eredmény nem marad el!

Fitball edzés a lapos hasért

Hasizom erősítő fitness labda gyakorlatok

1. Fitnesz labda gurítás

Csípőszélességben térdeljünk le egy fitness labda előtt, majd helyezzük az alkart a labdára. Kezek lazán legyenek ökölbe tartva. Tartsuk a hátat egyenesen és megfeszített testtartásban lassan gurítsuk előre a labdát. Nyújtózkodjunk, amennyire csak lehet anélkül, hogy a csípőt leeresztenénk (b). Kitartás után lassan hajlítsuk a könyököt és gurítsuk a labdát vissza a kiinduló helyzetbe.

Ismételjük meg 8-10 alkalommal.

 

fitnesz labda guritas.jpgFotó: Beth Bischoff. Words Caitlin Carlson

 

2. Fitness labda átvétel kézből lábközé

Hanyattfekvésben tartsuk a labdát a kézben a fej fölött, lábak egyenesen kinyújtva (a).

Egyszerre emeljük a lábakat és a kezeket és helyezzük a labdát a lábak közé majd tegyük le a földre a kezeket és a labdát is. (b). Nyomja össze a labdát a lábad, és csökkentheti a karok és a lábak vissza a földre (c). Ismétléskor vegyük vissza a kézbe a labdát.

Ismételjük meg 8-10 alkalommal.

fitness labda kezbol labhoz.jpgFotó: Beth Bischoff. Words Caitlin Carlson

3. Egylábas fitness labda kitolás

Pihentessük a felsőtestet a fitness labdán és keresztezzük a bal lábat a jobb térden (a). Engedjük le a csípőt a talaj felé (b). Kitartás után a sarokra támaszkodva nyomjuk vissza magunkat kiinduló helyzetbe. Mindkét lábbal ismételjük 8-12 alkalommal.

fitness labda labnyujtas.jpgFotó: Beth Bischoff. Words Caitlin Carlson

4. Vállérintés fitness labdán

Fekvőtámaszban az alsó lábszárat tegyük a labdára, a kezeket vállszélességben tartsuk a földön (a). Csípőforgatás nélkül emeljük fel a jobb kezet, és érintsük meg a bal vállat (b). Vissza kiinduló helyzetbe, majd ismételjük meg a másik karral is.

 Váltakozva folytatassuk összesen 26 ismétléssel.

fitness labda vallerintes.jpgFotó: Beth Bischoff. Words Caitlin Carlson 

    8 perces hasizomfejlesztés videón 

 

fogyas fogyokura dieta hogyan fogyjak le.jpgHatékony fogyókúra tabletták, zsírégető szerek, klikk ide>>

 

Fogyókúra tippek>>

13 nap alatt 8 kiló mínusz! 13 napos diéta >>

 

 

Ha egy rozmár képes rá, te is meg tudod csinálni! 

rozmar torna-001.jpg

Facebook oldalunk

Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!

Címkék: fitness gumilabda fitball fitness labda gyakorlatok gyakorlatok fitness labdával hasizom fitball

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr485593410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.
Google