Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

A fogyókúra 14 alapszabálya

 14 fogyókúra alapszabály.jpg

istockphoto

Mivel nem vagyunk egyformák ugyanaz a diéta más és más eredményhez vezethet személyenként.

Mindenki számára a legfontosabb cél, hogy a fogyást zsírégetéssel, vagyis a zsírraktárak csökkentésével és ne az értékes izomzat elvesztésével érjük el.

A sikeres fogyókúra elengedhetetlen eleme a rendszeres testmozgás, de emellett mindenki számára fontos pár alapszabály betartása!

14 fogyókúra alapszabály: 

  1. Fogyókúra alatt a rendszeres testmozgás szükséges
  2. A bőr alatti zsírréteg csökkenthető, ha minden nap alacsony intenzitású, hosszan tartó aerob edzést végzünk! Ilyen például a kocogás, gyaloglás, kerékpározás, evezés, úszás.  (Futók gyönyöre ami az adzést örömmé varázsolja.)futas.jpg
  3. Növeljük a kondicionáló edzések számát! Végezzünk gyakorlatot kis súlyokkal, nagy ismétlésszámban vagy válasszunk alakformáló tornát. Próbáljuk ki a kettlebell edzést. Ezzel az izomrostok közötti zsír csökkenthető.
  4. Legjobb, ha reggel végzünk testmozgás, mivel utána még 18-20 órán keresztül magasabb az alapanyagcsere.
  5. A fogyás fokozatos legyen, mértéke ne legyen több mint heti 1 kg.
  6. Legyen étkezésünk mértékletes, változatos. Válogassunk az ételek között, kutassuk fel mit ehetünk! 

  7. Kalória Kalkulátor – Számold ki, mennyi energiára van szükséged! 

  8. Naponta ötször, kis adagokban étkezzünk.
  9. Csökkentsük a telített zsírtartalmú ételek - vaj, húsételek, vajkrémes sütemények - fogyasztását.
  10. A diéta megkezdése előtt kérjük ki a háziorvos vagy a dietetikus véleményét, gyógyszert csak orvosi javaslatra alkalmazzunk.
  11. Kerüljük a szélsőséges diétákat.
  12. Figyeljünk oda, a bőséges folyadék bevitelre, igyunk elsősorban vizet.
  13. Komplex szénhidrátokat - zöldségeket és gyümölcsöket – fogyasszunk, kerüljük a cukor fogyasztást.
  14. Emeljük a rostbevitelt zöldség, gyümölcs, zabkorpa formájában.
  15. Fogyasszunk több Omega-3 zsírsavat, például halakat, tenger gyümölcseit, lenmagot, diót.

 

A Kettlebell gyakorlatok több kalóriát égetnek mint a futás?

 

Tavaszi méregtelenítés, diéta és fogyókúra ötletek >>

 

Fogyókúra tippek>>

13 nap alatt 8 kiló mínusz! 13 napos diéta >>

Facebook oldalunk

Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!

Címkék: fogyókúra izomzat alapszabály fogyókúra alapszabály fogyókúra szabály fogyókúra szabályok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr325111353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.
Google