Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa Antal: Kedvenc gyümölcsöm a dinnye jöhet bármilyen formában bármennyi mennyiségben (2016.06.25. 15:09) Görögdinnye torta sütés nélkül egészségesen
  • OsoLalalala: Én ugyanilyen összetételű reggelit eszem csak éppen főzve. Nem hogy délig nem tart ki, de jó, ha csak 3 óra múlva vagyok éhes :/ (2016.06.21. 15:19) Nyers zabkása áztatott magvakkal, reggelire
  • Jánosné Kalina: Ezt én is ki próbálom biztos finom (2016.06.20. 13:50) Cukkini chips
  • Cérnahuszár: @fatyol11: ha abbahagyod ezt a diétát, gyorsan vissza fogod hízni amit leadtál. Nem éri el a kalória a minimum szükséges 1200-1500 - at se, ilyenkor a test elkezdi a zsírt tartalékolni ha többhöz j... (2016.06.19. 22:11) Tojás-diéta 2 hét alatt mínusz 7 kg!
  • Cérnahuszár: Borzasztó ez a diéta, és hogy ennyire megvezetik a népet. Aki nem visz be legalább naponta 1200-1500 kalóriát, éhezésnek veszi a szervezet és elkezd tartalékolni. Na mit? zsírt. Ez a diéta 1000 ka... (2016.06.19. 22:11) Tojás-diéta 2 hét alatt mínusz 7 kg!
  • Utolsó 20

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

Anyagcsere gyorsítás, étvágy csökkentés

5 meglepő módszer, hogy növeld az anyagcserét, és csökkentsd az étvágyadat.jpg 

1. Anyagcsere gyorsító módszer: Ne hagyd ki a reggelit.

Bár a rohanó reggelek erre kevés esélyt adnak mégis fontos, hogy együnk reggelit. Mivel egész éjszaka nem ettünk, a test átvált éhezés módra és lelassítja az anyagcserét. Ennek következménye, hogy a következő étkezésnél elfogyasztott étel lassabban ég el.

2. Étvágy csökkentő módszer. Kezd a napot fehérjével.

A tojás vagy tojásfehérje egy jó választás. A fehérje hatására hosszabb ideig érzed magad jóllakottnak. Olvass tovább a fehérje fogyasztó hatásáról a Fehérje Diéta és a Szereted a húst és a látványos fogyást című cikkben. Tojás-diéta

3. Étvágy csökkentő módszer. Kerüld a magas fruktóz tartalmú ételeket.

Nem minden cukor fajtának van egyforma hatása a szervezetre.  Egy új kutatás azt mutatja, hogy a fruktóz hatására az agy kevesebb olyan hormont termel, ami jelzi az agynak a telítettség érzését.

4. Anyagcsere gyorsító módszer: Egyél babot.

A bab tartalmaz egy úgynevezett "rezisztens keményítőt", ami hatására a test keményebben dolgozik, hogy elégesse a kalóriákat. Ez azt jelenti, hogy az anyagcsere felgyorsul.

5. Anyagcsere gyorsító módszer: Fűszerezd meg az életed.

Tanulmányok azt mutatják, hogy a fekete borsban  van egy vegyület, amely megakadályozza a zsírsejtek kialakulását, és a paprika segíthet elégetni a zsírt a has körül.

Kalória Kalkulátor – Számold ki, mennyi energiára van szükséged! 

Még több étvágycsökkentő módszer

Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!

Forrás:everydayhealth.com

Címkék: étvágy Anyagcsere anyagcsre gyorsítás étvágy csökkentés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr605040662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.
Google

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu