Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu

Testünk Facebook oldal

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • testünk-egészségünk: @Vizilabda: Áfonyát még nem próbáltam, de olvastam róla, hogy hetekig is eltarthat az áfonya aszalása. Szólj, ha sikerült! (2015.07.19. 22:33) Aszaltál már kinn a napon gyümölcsöt?
  • Vizilabda: Áfonyát is lehet? (2015.07.17. 17:30) Aszaltál már kinn a napon gyümölcsöt?
  • Krumpli Bogart: Nagymamám is így aszalta a gyümölcsöt zsírpapíron folyamatosan, ahogy értek, egész nyáron. Őszre hatalmas halom lett belőle (kb. 3-4 vájling), abból készült a püspökkenyér, meg esténként a rádióhall... (2015.07.17. 17:30) Aszaltál már kinn a napon gyümölcsöt?
  • Krumpli Bogart: Én rendszeresen böjtölök, a Lutzner féle gyógyböjtöt alkalmazom. Mindig mosolygok az "elájulnék", meg "káros a szervezetre" károgásokon. A dédszüleim, nagyszüleim rendszeresen böjtöltek, mert a bö... (2015.07.17. 17:30) Diéta nyáron
  • Kéne egy nick...: @Burgermeister: ahol élek, itt banánt simán felpakolják a kocsi tetejére aszalni, légy annyira nem megy rá, amennyire látom, de a por, a kipufogógázok igen Simán az út mellett csinálják. Múltkor egy... (2015.07.17. 17:30) Aszaltál már kinn a napon gyümölcsöt?
  • Utolsó 20

Receptek képekkel

Blogajánló

Van kérdésed?

Leírás

Creative Commons Licenc

Anyagcsere gyorsítás, étvágy csökkentés

5 meglepő módszer, hogy növeld az anyagcserét, és csökkentsd az étvágyadat.jpg 

1. Anyagcsere gyorsító módszer: Ne hagyd ki a reggelit.

Bár a rohanó reggelek erre kevés esélyt adnak mégis fontos, hogy együnk reggelit. Mivel egész éjszaka nem ettünk, a test átvált éhezés módra és lelassítja az anyagcserét. Ennek következménye, hogy a következő étkezésnél elfogyasztott étel lassabban ég el.

2. Étvágy csökkentő módszer. Kezd a napot fehérjével.

A tojás vagy tojásfehérje egy jó választás. A fehérje hatására hosszabb ideig érzed magad jóllakottnak. Olvass tovább a fehérje fogyasztó hatásáról a Fehérje Diéta és a Szereted a húst és a látványos fogyást című cikkben. Tojás-diéta

3. Étvágy csökkentő módszer. Kerüld a magas fruktóz tartalmú ételeket.

Nem minden cukor fajtának van egyforma hatása a szervezetre.  Egy új kutatás azt mutatja, hogy a fruktóz hatására az agy kevesebb olyan hormont termel, ami jelzi az agynak a telítettség érzését.

4. Anyagcsere gyorsító módszer: Egyél babot.

A bab tartalmaz egy úgynevezett "rezisztens keményítőt", ami hatására a test keményebben dolgozik, hogy elégesse a kalóriákat. Ez azt jelenti, hogy az anyagcsere felgyorsul.

5. Anyagcsere gyorsító módszer: Fűszerezd meg az életed.

Tanulmányok azt mutatják, hogy a fekete borsban  van egy vegyület, amely megakadályozza a zsírsejtek kialakulását, és a paprika segíthet elégetni a zsírt a has körül.

Kalória Kalkulátor – Számold ki, mennyi energiára van szükséged! 

Még több étvágycsökkentő módszer

Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!

Forrás:everydayhealth.com

Címkék: étvágy Anyagcsere anyagcsre gyorsítás étvágy csökkentés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr75040662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.
Google