Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.

Hirdetés

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • PixelDrake: Meg mert finom! Rengeteget ettem kiskoromban, anyám meg mindig mondta, hogy meg fogok halni koleszterinmérgezésben. Később kiderült, hogy egyáltalán nem olyan magas a koleszterintartalma, mint hitt... (2014.12.18. 11:14) Néhány ok, amiért érdemes tojást enni
  • saját macskám: akár melyik (2014.12.09. 17:15) Paleo céklás fasírt recept
  • testünk-egészségünk: Az egy csésze nálunk a bögrét jelenti leginkább, a pontos mértékegység meghatározását a wikipédián találtam. 1 cup = 250 millilitres en.wikipedia.org/wiki/Cup_(unit) (2014.10.30. 21:32) Egyszerű Paleo kenyér recept
  • testünk-egészségünk: A tapioka liszt mvel helyettesíthető? Több más alternatíva is használható a tapióka helyett, ilyenek a szágókeményítő, szója keményítő, édes burgonyakeményítő, édes rizsliszt és a gesztenye liszt.... (2014.10.29. 09:15) Egyszerű Paleo kenyér recept
  • videki gyerek: @mis: Mekkora tirpaksag mar kanalal enni a dinnyet. A fagylalot meg bicskaval eszed ? (2014.08.19. 07:57) 2 egyszerű tálalási módja a görögdinnyének
  • Utolsó 20

Receptek képekkel

Blogajánló

Van kérdésed?

Leírás

Creative Commons Licenc

Anyagcsere gyorsítás, étvágy csökkentés

5 meglepő módszer, hogy növeld az anyagcserét, és csökkentsd az étvágyadat.jpg 

1. Anyagcsere gyorsító módszer: Ne hagyd ki a reggelit.

Bár a rohanó reggelek erre kevés esélyt adnak mégis fontos, hogy együnk reggelit. Mivel egész éjszaka nem ettünk, a test átvált éhezés módra és lelassítja az anyagcserét. Ennek következménye, hogy a következő étkezésnél elfogyasztott étel lassabban ég el.

2. Étvágy csökkentő módszer. Kezd a napot fehérjével.

A tojás vagy tojásfehérje egy jó választás. A fehérje hatására hosszabb ideig érzed magad jóllakottnak. Olvass tovább a fehérje fogyasztó hatásáról a Fehérje Diéta és a Szereted a húst és a látványos fogyást című cikkben. Tojás-diéta

3. Étvágy csökkentő módszer. Kerüld a magas fruktóz tartalmú ételeket.

Nem minden cukor fajtának van egyforma hatása a szervezetre.  Egy új kutatás azt mutatja, hogy a fruktóz hatására az agy kevesebb olyan hormont termel, ami jelzi az agynak a telítettség érzését.

4. Anyagcsere gyorsító módszer: Egyél babot.

A bab tartalmaz egy úgynevezett "rezisztens keményítőt", ami hatására a test keményebben dolgozik, hogy elégesse a kalóriákat. Ez azt jelenti, hogy az anyagcsere felgyorsul.

5. Anyagcsere gyorsító módszer: Fűszerezd meg az életed.

Tanulmányok azt mutatják, hogy a fekete borsban  van egy vegyület, amely megakadályozza a zsírsejtek kialakulását, és a paprika segíthet elégetni a zsírt a has körül.

Kalória Kalkulátor – Számold ki, mennyi energiára van szükséged! 

Még több étvágycsökkentő módszer

Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!

Forrás:everydayhealth.com

Címkék: étvágy Anyagcsere anyagcsre gyorsítás étvágy csökkentés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr575040662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.
Google