Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.

Hirdetés

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • testünk-egészségünk: @Dóra Körmöndi: :) Ezek profik. Ennek a marcipán masszának nincs hófehér színe, és az állaga is más. Javaslom készíts egy próba nyújtást és formára simítást még az "éles" torta előtt, akár egy műany... (2015.01.23. 16:50) Diabetikus Marcipán recept
  • Dóra Körmöndi: @testünk-egészségünk: köszönöm, én is ezt a Wiltont találtam, és azt hiszem ennyi belefér ;) a videót végignéztem, nagyon klassz, lehet megpróbálom így :D ez az igazi kihívás :) (2015.01.23. 14:06) Diabetikus Marcipán recept
  • testünk-egészségünk: @Dóra Körmöndi: Jó kérdés. Én a Wilton festékeket használom, hisz elég egy fogpiszkálóvégnyi mennyiség belőle, és csodásak a színek. www.wilton.com/store/site/product.cfm?id=3e30b2d9-475a-bac0-5d5c3... (2015.01.23. 13:55) Diabetikus Marcipán recept
  • Dóra Körmöndi: @testünk-egészségünk: köszönöm szépen :) A torta mérete még nem biztos, mert még nem döntöttem el, h rendelek formát hozzá ebay-ről, vagy megpróbálkozom én kifaragni :D ha rendelek formát, a mérete ... (2015.01.23. 13:41) Diabetikus Marcipán recept
  • testünk-egészségünk: @Dóra Körmöndi: Igen, torta bevonására is alkalmas a recept, bár nekem kicsit összegyűrődik a széle a torta alján. Ilyenkor szatén szalaggal, vagy egy darab dekorációs csíkkal (szintén marcipánból)... (2015.01.23. 13:35) Diabetikus Marcipán recept
  • Utolsó 20

Receptek képekkel

Blogajánló

Van kérdésed?

Leírás

Creative Commons Licenc

Anyagcsere gyorsítás, étvágy csökkentés

5 meglepő módszer, hogy növeld az anyagcserét, és csökkentsd az étvágyadat.jpg 

1. Anyagcsere gyorsító módszer: Ne hagyd ki a reggelit.

Bár a rohanó reggelek erre kevés esélyt adnak mégis fontos, hogy együnk reggelit. Mivel egész éjszaka nem ettünk, a test átvált éhezés módra és lelassítja az anyagcserét. Ennek következménye, hogy a következő étkezésnél elfogyasztott étel lassabban ég el.

2. Étvágy csökkentő módszer. Kezd a napot fehérjével.

A tojás vagy tojásfehérje egy jó választás. A fehérje hatására hosszabb ideig érzed magad jóllakottnak. Olvass tovább a fehérje fogyasztó hatásáról a Fehérje Diéta és a Szereted a húst és a látványos fogyást című cikkben. Tojás-diéta

3. Étvágy csökkentő módszer. Kerüld a magas fruktóz tartalmú ételeket.

Nem minden cukor fajtának van egyforma hatása a szervezetre.  Egy új kutatás azt mutatja, hogy a fruktóz hatására az agy kevesebb olyan hormont termel, ami jelzi az agynak a telítettség érzését.

4. Anyagcsere gyorsító módszer: Egyél babot.

A bab tartalmaz egy úgynevezett "rezisztens keményítőt", ami hatására a test keményebben dolgozik, hogy elégesse a kalóriákat. Ez azt jelenti, hogy az anyagcsere felgyorsul.

5. Anyagcsere gyorsító módszer: Fűszerezd meg az életed.

Tanulmányok azt mutatják, hogy a fekete borsban  van egy vegyület, amely megakadályozza a zsírsejtek kialakulását, és a paprika segíthet elégetni a zsírt a has körül.

Kalória Kalkulátor – Számold ki, mennyi energiára van szükséged! 

Még több étvágycsökkentő módszer

Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!

Forrás:everydayhealth.com

Címkék: étvágy Anyagcsere anyagcsre gyorsítás étvágy csökkentés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr985040662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.
Google