Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.

Hirdetés

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

Receptek képekkel

Blogajánló

Van kérdésed?

Leírás

Creative Commons Licenc

karotin dieta etrend.jpg

 

Miután kiszámoltuk mennyi kalóriára van szükségünk, ha fogyni szeretnénk, ésszerű megvizsgálni millyen fogyókúra típus képes célunk támogatására? Egyes diéták remekül működnek bizonyos embereknek de másoknak egyáltalán nem! 

Mielőtt diétázni kezdesz érdemes figyelned a saját testedre, milyen ételeket szeretsz, képes vagy-e csak bizonyos élelmiszerekkel táplálkozni a diéta idején.

A megfelelő diéta kiválasztása

 

Mi most a karotin diétát írjuk le ami, nemcsak hatásos, hanem olcsó és tápláló is. 

 

A naponta 800 kalóriát tartalmazó karotin diéta nemcsak fogyaszt és jó közérzetet biztosít, hanem szépít is, hiszen a menü vitaminbombaként hat a szervezetre.

testunk.e-goes.com-repa-ragas.jpg

 

A béta-karotin segít az egészséges nyálkahártyák megőrzésében, gyorsítja a növekedést és a csontfejlődést, részt vesz az immuglobulinok képzésében, segíthet a rákos daganatok kialakulásának megelőzésében. Kiemelten hatékony a tüdő, bőr, méhnyak, gyomor és béldaganatok megelőzésében. A béta-karotinból kialakuló A-vitamin azért véd a rák ellen, mert elősegíti a sejtek egészséges differenciálódását, így megelőzi a daganatos sejtek differenciálatlan növekedését.  

 

A diéta erényei közé tartozik, hogy miközben ellátja a szervezetet megfelelő mennyiségű vitál anyaggal, a testsúlyt is csökkenti, és szabadgyök-űző, karotinban gazdag gyümölcsöket (például mangó, barack) és zöldségeket (például mángold, sárgarépa) tartalmaz. A jótékony hatás folyamatossága érdekében a háromnapos diéta után is részesítsd előnyben a karotin tartalmú zöldség- és gyümölcsféléket! A jól ismert sütőtök diéta is jó alapja lehet a karotin diétának. 

 

Hatékony fogyókúra tabletták, zsírégető szerek, klikk ide >>

Minta étrend a  három napos karotin diétához 

 

Karotin-diéta 1. nap

Reggeli: Mangó-sárgabarack müzli

Hozzávalók: 2 szem kis sárgabarack, 10 dkg friss mangó, 30 g teljes kiőrlésű búzadara, 1 pohár (1,5 dl) sovány joghurt

Elkészítés:A darát éjszakára áztasd be1 dl vízbe. Reggel vágd apróra a barackot és a mangót, majd a darával együtt keverd a joghurtba! Igyál meg hozzá egy csésze, citromlével ízesített (cukormentes) zöld teát!

Tízórai: 2 aszalt sárgabarack

Ebéd:

testunk.e-goes.com-fogyokura-sütőtök-leves.jpgRépás sütőtökleves:

Hozzávalók: 50 dkg sütőtök, 25 dkg sárgarépa, 1 hagyma, 2 dkg vaj, 1 leveskocka, 2 evőkanál tökmag

Elkészítés: 50 deka sütőtököt vágj nagyobb darabokra és a magját kapard ki. 25 deka sárgarépát moss meg és hámozd meg és vágd szintén nagyobb darabokra. 1 fej vöröshagymát vágj apróra és 2 deka vajon pirítsd üvegesre. Ezután add hozzá a megpucolt tököt, a répát, öntsd fel fél liter vízzel és tegyél bele egy darab zöldség leveskockát. 10 percig főzd, és a végén ízesítsd borssal és turmixold össze az egészet. 2 evőkanálnyi tisztított tökmagot pirítsd meg serpenyőben hozzáadott zsiradék nélkül. Ezzel szórd meg a tányérba szedett levest.

 

Vacsora: Szezámos édeskömény gratin

Hozzávalók: 1 db kis édeskömény, 1,2 dl bor, 1,2 dl zöldségleves, 1 kávéskanál édesköménymag, 1 gerezd fokhagyma, 1 fej vöröshagyma, 1 evőkanál szójaolaj, 2 paradicsom, 2 evőkanál szezámmag, jódozott só, fekete bors, 2 evőkanál apróra vágott petrezselyem, 1 dkg parmezán sajt

Elkészítés: Vágd félbe az édesköményt, távolítsd el a torzsáját és szeleteld fel. A bort és a zöldséglevest keverd össze és 8-10 percig párold benne az édesköménymagot. Az apróra vágott fokhagymát és vöröshagymát párold meg az olajban, add hozzá a kockákra vágott paradicsomot, kicsit főzd össze, tedd bele a szezámmagot és ízesítsd a fűszerekkel. Ezt követően tedd tűzálló tálba az édesköménnyel együtt, szórd meg a parmezánnal és a finomra vágott petrezselyemmel, és 220 fokon süsd 10-12 percig.

===========================================================================================

Karotin-diéta  2. nap

Reggeli: Túrós kenyér

Hozzávalók: 1 szelet rozskenyér, 1 evőkanál vaj, 30 g sovány túró, 1 evőkanál csipkebogyólekvár

Elkészítés: Kend meg a kenyeret a vajjal és a túróval, és tedd rá a lekvárt. Igyál hozzá egy csésze ízesítés nélküli, csipkebogyóból készített teát!

Tízórai: 1 pohár (2 dl) sárgarépalé

Ebéd: Lazacsonkás szendvics

Hozzávalók: 2 szelet teljes kiőrlésű lisztből készült kenyér (vagy rozskenyér) pirítva, 1 kávéskanál vaj, 3 salátalevél, 1 szelet gouda sajt, 1-2 szelet lazacsonka.

Elkészítés: Kend meg a pirítóst vajjal, terítsd rá a salátaleveleket, a sajtot és a sonkát.

testunk.e-goes.com-fogyokura-brokkoli-lazac.jpgVacsora: Füstölt lazacos tészta

Hozzávalók: 50 g tészta, 40 g füstölt lazac, jódozott só, 1 kis fej vöröshagyma, 20 dkg brokkoli, 1 evőkanál szójaolaj, 1 dl zöldségleves, 1 pohár (1,5 dl) joghurt, frissen őrölt bors, 1 szál turbolya

Elkészítés: Főzd meg a tésztát. Párold rövid ideig a finomra vágott hagymát és a rózsáira szedett brokkolit forró olajban, öntsd hozzá a levest, főzd hat percig, majd ízesítsd a fűszerekkel. Keverd hozzá a tésztát és a joghurtot. Csíkokra vágott füstölt lazaccal és a turbolyalevelekkel fogyaszd.

 

===========================================================================================

Karotin-diéta 3. nap

Reggeli: Zsemle zöldfűszeres túrókrémmel

Hozzávalók: 6 dkg sovány túró, 1-1 evőkanál citromfű, petrezselyem, turbolya, kapor, só, fekete bors, 1 teljes kiőrlésű lisztből készült zsemle

Elkészítés: Keverd össze a túrót a fűszerekkel, majd ízesítsd sóval, borssal. A zsemlére kenve fogyaszd. Kortyolj mellé egy pohár hígított sárgabaracklevet!

Tízórai: 2 aszalt sárgabarack


Ebéd: Sárgarépa-paprika tál

Hozzávalók: 1 piros húsú paprika, 20 dkg sárgarépa, 1 gerezd fokhagyma, 2 kávéskanál szójaolaj, 2 evőkanál balzsamecet, csipetnyi cukor, 1 narancs leve, 2 szál bazsalikom

Elkészítés: Süsd meg sütőben a félbevágott paprikát addig, amíg a héja fekete nem lesz, majd tegyél rá egy nedves kendőt, húzd le a héját, és a húsát vágd csíkokra! Szeleteld fel a sárgarépát és a fokhagymát, és párold három percig a forró olajban! Add hozzá a paprikát, az ecetet, a cukrot és a narancslevet, és két percig párold tovább. Hagyd a zöldséget a lében kihűlni, fűszerezd és bazsalikommal megszórva fogyaszd!

Vacsora:

testunk.e-goes.com-fogyokura-rizs-lazac-salata.jpgZöldfűszeres rizssaláta

Hozzávalók: 30 g rizs, jódozott só, fél paprika, 1 kis póréhagyma, 50 g gomba, 1 kávéskanál szójaolaj, frissen őrölt bors, szójaszósz, curry, 1-1 evőkanál apróra vágott petrezselyem, turbolya és zsálya, 3 szelet lazacsonka

Elkészítés: Főzd meg a rizst, közben párold forró szójaolajban három percig a felaprított gombát, póréhagymát és paprikát. Keverd hozzá a rizst, ízesítsd sóval, borssal, szójaszósszal és curryvel, majd a finomra vágott zöldfűszerekkel és a lazacsonkával tálalja. Langyosan fogyasztandó!

 

 

Kalória Kalkulátor – Számold ki, mennyi energiára van szükséged! 

 

Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!

Címkék: diéta karotin receptek képekkel karotin diéta karotindiéta

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr724882049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.
Google