Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Receptek képekkel

Facebook Oldal

Friss topikok

Utolsó kommentek

Van kérdésed?

Diétás ételek, gluténmentes receptek, paleo receptek, vegetáriánus receptek. Egészséges életmód, fitnesz, fogyókúra.

Leírás

Creative Commons Licenc

 

merleg.jpg

fogyókúradiéta nem könnyű, de okosan, tudatosan, szervezetten tartós sikereket érhetünk el.  Kedvenc fogyókúrád mellé pár hasznos ötletet javaslok.

 

Sikeres Fogyókúra, Tipp 1

 

VÍZ

Ha éhes vagy csak igyál! Bármikor rád tör az éhségérzet, először csak igyál 1 vagy 2 pohár vizet. A legtöbb esetben ugyanis nem éhes vagy, hanem szomjas, és pár pohár víz után már kevésbé kínzó az éhségérzet.

 

Sikeres Fogyókúra, Tipp 2

 

Zöld zöldségek

 A legtöbb vitamin és tápanyag a zöld színű zöldségekben található

  •  Póréhagyma

A C vitamin, a vas, a kalcium, a folsav és a kálium mellett alllicint is tartalmaz, ez a vegyület gátolja bizonyos tumor sejtek szaporodását.

  •  Spenót

Popeye kedvenc étele igazi depresszió gyilkos, mivel az idegek és az izmok megfelelő működéséhez szükséges magnéziumot is tartalmaz.

  •  Kelbimbó

Mint minden keresztesvirágú, kitűnő folsav-, béta-karotin- és C-vitaminforrás. A brokkolihoz  csökkenti a rákbetegségek kialakulásának veszélyét.

  • Olajbogyó

Az olajbogyó nemcsak egészséges. Az  olajbogyóban lévő egyszerű zsírsavak, jótékony koleszterin és magas antioxidáns tartalom lassítja az öregedést, gyógyítja a reumát, a cukorbetegséget, és javítja az ellenálló képességet is. Tíz olajbogyóban mindössze 30-40 kalória van. E vitamin és természetes antioxidáns-forrás. Számtalan töltött változat létezik, melyek igazi ínyencségnek számítanak!

  • Brokkoli

Tíz deka brokkoli fedezi a napi C-vitamin-szükségleted felét. Tartalmaz szelént, tápanyagokat. Minél sötétzöldebb, annál magasabb a tápértéke.

  •  Avokádó

Gazdag egyszeresen telítetlen zsírsavakban kiváló B6 vitamin-, kálium, mangán- és riboflavin forrás. C- és E-vitaminjai antioxidánsként működnek. Az íze semleges, de kitűnő krémleves készíthető belőle.

 A legjobb fogyókúra tabletták, zsírégető szerek >> 

Sikeres Fogyókúra, Tipp 3

 Mindig készítsd elő magadnak a minőségi ételt. Ne érjen váratlanul az ebédidő. Előre tervezd el és készítsd elő az ételeket. Így elkerülheted, hogy napközben  ételedet  gyorsbüfében vagy pékségben kelljen beszerezned.

 

Sikeres Fogyókúra, Tipp 4

Az alacsony kalória tartalmú ételekből egyél sokat. Úgy értem igazán sokat, sokat! Ha megeszel egy fej brokkolit, egy tál gombát, vagy répát még mindig csak töredékét fogyasztottad el a napi kalória szükségletednek.

100 gramm Brokkoli                   23,4 kcal

100 gramm Csiperkegomba         38,6 kcal

100 gramm Sárgarépa               39    kcal

  

Sikeres Fogyókúra, Tipp 5

Folyamatosság! Tudatosan folytasd ezt a módszert, legyél célirányos, vásárolj be sok-sok friss zöldséget, és ragaszkodj ezekhez a tippekhez. Meglátod az eredmény nem marad el.

  

Hatékony fogyókúra tabletták, zsírégető szerek, klikk ide>>


Címkék: fogyókúra diéta fogyás gyors fogyás sikeres fogyókúra fogyókúra tippek tippek fogyőkúrához

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://testunkegeszsegunk.blog.hu/api/trackback/id/tr13045212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.
Google